Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «شهرنامه» با عنوان اصلی «بازگشت شهر به مردم» ضمیمه روزنامه همشهری است و پدرام الوندی مسئولیت سردبیری آن را بر عهده دارد. سیدمحی‌الدین فاضلیان، علی اسماعیل‌پوران و احد درویش متولی اعضای شورای سیاستگذاری این ویژه‌نامه هستند و یادداشت اول آن را پیروز حناچی، شهردار تهران با عنوان «ضرورت خوانش اجتماعی و فرهنگی از شهر تهران» نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگو با محمدرضا جوادی یگانه (معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران)، چند روایت از شورایاری‌ها، احیای هویت محله‌های تهران با مشارکت شهروندان، تحول در دو کوچه قدیمی محله مظاهری در منطقه ۱۵، تهران در مسیر دوستی با سالمندان، گام بلند شهرداری برای مناسب‌سازی فضای شهری، شهریاران کوچک در شهر دوستدار کودک، پایان دوران دست‌درازی به حریم زنان و تجدید نظر در برنامه‌ریزی شهری به نفع تامین امنیت زنان از جمله مطالب «شهرنامه» است.

در بخش‌های دیگر شماره تازه «شهرنامه» این مطالب به چشم می‌خورد: گامی بلند برای شنیدن صدای دستفروشان مترو، زباله‌گردی کودکان، درهای باز گرمخانه‌ها به روی کارتن‌خواب‌ها، از شهر اجتماعی‌شده تا تهران ۱۴۰۰، ستیز با کرونا در شهر، شادستان ۱۳۹۹، تجربه تئاتر شنیداری، مدرسه‌ای با طعم فرهنگ و هنر، بازگشت مردم به خیابان، گام بلند تهران در حذف کیسه‌های پلاستیکی، نوآوری‌های عطر سیب و...

شماره دی‌ماه ۹۹ ویژه‌نامه «شهرنامه» روزنامه همشهری را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

کد خبر 578269 برچسب‌ها همشهری روزنامه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی