Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@13:28:44 GMT

اعتراف به 50 فقره سرقت در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۰۲۶۰

اعتراف به 50 فقره سرقت در تهران

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و لوازم خودرو و کشف 50 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ "ضرغام آذین"  بیان داشت: با مراجعه های مکرر چند تن از شهروندان در خصوص سرقت خودرو در محدوده های شمال غرب تهران تیمی از ماموران مجرب سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت ها توسط یک سارق  حرفه ای انجام شده است، عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، چهره متهم شناسایی و مشخص شد وی یکی از سارقان سابقه دار است که بارها با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده اما هر بار پس از طی دوره محکومیت و آزادی به سراغ سرقت رفته است.

سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: بلافاصله محل های تردد و پاتوق های احتمالی این متهم تحت کنترل و نظارت در آمد و در نهایت یکی از پاتوق های وی در محدوده کلانتری 139 مرزداران  شناسایی و با هماهنگی های قضائی، ماموران طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به کلانتری 139 مرزداران  انتقال دادند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه  از مخفیگاه متهم  یک دستگاه خودرو پاترول و 30 عدد باطری سرقتی، کشف شد، ادامه داد:  متهم به 50 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو معترف شد.

سرهنگ آذین خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور به مرجع قضائی معرفی و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه