Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی صبح شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد فارس بیان کرد: همکاری کمیته امداد فارس و سازمان تبلیغات در استقرار ۲۰۶ روحانی مستقر به عنوان رابط زکات در روستاهای محروم از جمله اقداماتی است که موجب شده تا مردم حضور گسترده‌ای در بحث پرداخت زکات داشته و استان فارس از جمله استان‌های سرآمد کشور در این بخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: از جمله مجموعه‌های مردم نهادی که با همراهی مردم نقش ویژه‌ای در همراه سازی مردم در راستای توسعه آرمان‌های انقلابی داشته و اقشار ضعیف اجتماعی را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد کمیته امداد امام خمینی است این در حالی است که یکی از اهدافی که در کمیته امداد به آن توجه ویژه‌ای شده است امید بخشی و رضایت‌مندی اقشار ضعیف اجتماعی است

وی ادامه داد: کمیته امداد فارس در میان آحاد مختلف مردم جایگاه ویژه ای داشته توانسته نقش مؤثری در جامعه داشته و کمک رسان مظلومین جامعه باشد این در حالی است که سازمان تبلیغات اسلامی نیز از جمله سازمان‌هایی است که نقش انجمن‌های مردم نهاد در آن پر رنگ است و جامعه هدف مشترکی را با کمیته امداد جهت خدمت رسانی دارد.

مهرابی در ادامه با اشاره به اقدامات کمیته امداد فارس در راستای کنترل و مهار کرونا یادآور شد: در خصوص کنترل شیوع کرونا اقدامات خوبی از سمت این دو سازمان مردم نهاد صورت گرفته است که در راستای همگرایی ظرفیت‌های مردمی برای تبیین سیاست‌های کلی ستاد ملی کرونا و همچنین حضور میدانی در مساجد و محلات ضدعفونی کردن معابر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد نقش بسیار مؤثری در بحث آموزش داشته عنوان کرد: اهدای تبلت برای دانش‌آموزان محروم و نیازمند و همچنین اقلام مختلف لوازم التحریر از جمله مواردی بوده است که کمیته امداد توانسته در حوزه آموزش نقش آفرینی کند این در حالی است که توزیع بسته‌های معیشتی نیز از جمله دستاوردهای این دستگاه در مناطق محروم بوده است.

وی تاکید کرد: یکی از انتظاراتی که از روحانیان مستقر در روستاها وجود دارد شناسایی افراد نیازمند منطقه است و امید است این هدف نیز با همکاری کمیته امداد فارس محقق شده و افراد نیازمند شناسایی شده توسط روحانیان مستقر تحت پوشش کمیته امداد درآیند.

او همچنین در خصوص ارائه خدمات توسط سازمان تبلیغات اسلامی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نیز تصریح کرد: در حوزه آموزش و استفاده از ظرفیت محتوایی و آموزشی برای خانواده‌ها در مباحث مختلف و صدور مجوز برای کانون‌های هیأت مذهبی نیز از جمله اقداماتی است که سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد انجام دهد که هیأت مذهبی آنها شناسنامه دار شده و بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

کد خبر 5117576

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز تبلیغات اسلامی فارس قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی کمیته امداد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته