Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اضافه شدن رنگ "آبی" به رنگ‌های شهر‌های کرونایی گفت : رنگ آبی به وضعیتی اختصاص می‌یابد که در هر شهری به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کمتر از دو مورد بستری کرونا داشته باشیم.

او گفت : با این احتساب در حال حاضر شش شهرستان قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، روانسر و هرسین در وضعیت "آبی" کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: در شهر‌های آبی مانند دیگر شهر‌های زرد و نارنجی و قرمز، محدودیت تردد شبانه برقرار است و تنها تفاوت این شهر‌ها با شهر‌های وضعیت "زرد" در فعالیت اصناف است.

او افزود: در شهر‌های آبی اصناف و مشاغل گروه چهار هم می‌توانند فعالیت کنند وعملا در این شهر‌ها فعالیت برای تمام مشاغل و صنوف آزاد است.

مرادی ادامه داد: این آزادی فعالیت تمام مشاغل به معنای لغو پروتکل‌های بهداشتی نیست و مردم و اصناف کماکان باید پروتکل‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

فوتی‌های روزانه "کرونا" در دی‌ماه به ۱.۱ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر کاهشی کرونا در استان گفت: خوشبختانه در دی ماه امسال میانگین فوتی‌های روزانه کرونا به ۱.۱ نفر رسیده است.

او افزود: در همین ماه خوشبختانه شش روز بدون فوتی کرونا داشتیم و امیدواریم این سیر کاهشی با همکاری مردم همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه برای این سیر کاهشی زحمات بسیاری کشیده شده گفت: اگر غفلت کنیم و نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی توجه شویم، دوباره به وضعیت قبل برمی گردیم.

او افزود: در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد دوران اوج کرونا در مراکز درمانی، بستری‌های کرونا داریم و از حدود ۱۲۷۰ بیمار کرونایی در حال حاضر به ۱۴۵ بیمار رسیده ایم و این جای خوشحالی و امیدواری دارد و باید همه همکاری کرده و این سیر کاهشی را ادامه دهیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا سیر کاهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد