Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@02:41:51 GMT

چپ پای پرسپولیس به دربی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۰۵۸۰

چپ پای پرسپولیس به دربی می‌رسد؟

علی شجاعی که بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی از انگیزه زیادی برای همراهی قرمز‌ها برخوردار بود و در دیدار با سپاهان برای این تیم در پست مدافع چپ به عنوان جایگزین سعید آقایی به میدان رفت، به احتمال فراوان قادر به همراهی این تیم در جدال با استقلال نخواهد بود.

علی شجاعی در نیمه اول دیدار پرسپولیس با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم شد، اما تا پایان در زمین ماند و با همین مصدومیت به بازی ادامه داد، او پس از این مسابقه تست MRI داد که البته جواب این تست برای حضور هافبک پرسپولیس در دربی چندان امیدوار کننده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی که امیدوار بود بعد از نمایش خوب خود مقابل سپاهان، شانس حضور در دربی را به دست بیاورد، اکنون باید مراحل درمانی و آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارد و گفته می‌شود تیمش را در این بازی همراهی نخواهد کرد. هرچند با بازگشت سعید آقایی به لیست این تیم او شانس کمی نیز برای حضور در ترکیب ثابت قرمز‌ها برای دربی داشت.

پزشک پرسپولیس هم روز گذشته در گفت و گویی اعلام کرده بود: شجاعی در جریان بازی، دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه شانه شد، اقدام‌های لازم بلافاصله آغاز شد و ادامه دارد و تلاش خود را می‌کنیم تا این بازیکن در سریعترین زمان، آماده بازی شود.

با این حال شجاعی امروز در بخشی از تمرین گروهی شاگردان یحیی گل محمدی شرکت کرده، اما همچنان شرایط مبهمی برای بازی مقابل استقلال دارد، باتوجه به این اظهارنظر مبهم مشخص نیست که وضعیت هافبک پرسپولیس چه خواهد بود.

دربی دوشنبه ۲۲ دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 


فوتبالی

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی شجاعی پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی امروز آرسنال در دربی شمال لندن از ‏هر جهت برای آرتتا و تیمش پیروزی مهمی بود. آنها همچنان به ‏عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باقی ماندند و یکی از موانع ‏اصلی‌شان در هفته‌های پایانی را از سر راه برداشتند.‏

اما این برای میکل آرتتا یک پیروزی تاریخی هم بود. او به رکوردی ‏دست پیدا کرد که آرسنال 36 سال بود در رسیدن به آن ناتوان نشان ‏می‌داد: پیروزی در دو دربی پیاپی در خانه حریف. این موفقیتی بود که ‏آرسن ونگر افسانه‌ای در دوران 22 ساله حضور روی نیمکت آرسنال به ‏آن نرسیده بود. ‏

در واقع آخرین باری که توپچی‌ها موفق شدند در دو دربی پیاپی در ‏خانه تاتنهام به پیروزی برسند به فصل 89-1988 برمی‌گشت. زمانی ‏که تاتنهام در ورزشگاه تاریخی‌اش وایت هارت لین، بازی می‌کرد و ‏سرمربی آرسنال جرج گراهام بود. آرسنال در آن فصل قهرمان لیگ ‏شد. ‏

در واقع در سی و شش سال اخیر بازی در ورزشگاه تاتنهام به گربه ‏سیاه آرسنال تبدیل شده بود. توپچی‌ها در 17 بازی اخیرشان در خانه ‏تاتنهام تنها 2 بار پیروز شده بودند و حالا با آرتتا دو پیروزی پیاپی در ‏یک فصل به دست آوردند.  ‏

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان