Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی کارش را بلد است و من معتقدم هنوز پرسپولیس از استقلال بهتر است.

علی پروین در مورد دربی و شرایطی که پرسپولیس این روز‌ها دارد، اظهار داشت: این روز‌ها می‌بینم که از پرسپولیس و یحیی گل محمدی انتقاداتی می‌شود، اما این بچه‌ها از نظر روحی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز سرحال نشده اند، اما من می‌بینم که کادرفنی از جمله خود یحیی در تلاش هستند و زحمت می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و اطرافیانش این روز‌ها همه هم و غمشان این است که تیم به شرایط خوب خودش برگردد.

وی افزود: من مطمئنم که این دربی یک بازی جوانمردانه می‌شود و با وجود این نگرانی‌هایی که وجود دارد معتقدم هنوز پرسپولیس از استقلال بهتر است.

پیشکسوت سرخپوشان درباره اینکه در خصوص دربی از سوی هواداران و برخی کارشناسان نگرانی‌هایی وجود دارد، عنوان کرد: مسلما لیگ قهرمانان آسیا و این بازی فینال روی پرسپولیس تاثیر گذاشته است، اما همه باید بدانند این تیم با مشکلاتی که داشت همین که به فینال رسید شاهکار کرده است. اثرات باخت به فینال روی تیم مانده، اما شک نکنید از روز دوشنبه تیم همه این روز‌ها را جبران می‌کند. شاگردان یحیی یکی، دو برد بیاورند از این حالت خارج می‌شوند.
بیشتر بخوانید: تارتار جانشین یحیی در پرسپولیس؟پروین در این باره که چه توصیه‌ای به یحیی گل محمدی دارد، گفت: خود گل محمدی مربی با تجربه‌ای است و کارش را بلد است. او می‌تواند خیلی زود پرسپولیس را روپا کند.

وی در مورد شرایط فعلی استقلال هم عنوان کرد: این تیم خوب شده است و قوی نشان می‌دهد، اما آن‌ها در خط حمله قوی هستند و پرسپولیس در خط دفاع و هافبک قوی‌تر هست. من می‌گویم هر تیمی گل اول را بزند ۳ امتیاز این بازی را می‌گیرد.

پروین همچنین در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور علی کریمی به عنوان نامزد بخش ریاست نیز گفت: ما همه پیشکسوتان فوتبال از علی حمایت می‌کنیم. او که بیاید امثال مهدوی کیا و خداداد عزیزی هم می‌آیند. امیدوارم این بار دیگر یکی از جسن فوتبال رای بیارود و رئیس فدراسیونمان یک فوتبالی باشد. وقتی او بیاید همه فوتبالی هم می‌آیند. حمایت ما فوتبالی‌ها از علی کریمی است. به نظر من علی دایی هم باید سرمربی تیم ملی شود. او هم باید بیاید. منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 یحیی گل محمدی پرسپولیس دربی استقلال و پرسپولیس روز ها گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس