Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه «بهمن سبز» با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر مسدود کردن مجاری قاچاق فیلم «دیدن این فیلم جرم است»، از مخاطبان برای تماشای فیلم در سالن‌های سینما دعوت کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر پخش «بهمن سبز» در پی انتشار غیرقانونی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» اعلام کرد: فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از چهارشنبه ۱۷ دی ماه با پخش بهمن سبز به طور رسمی روی پرده سینما‌ها رفت، اما متاسفانه از روز گذشته انتشار نسخه بازبینی این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر کام همگان را تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اتفاق غیرقانونی در حالی صورت پذیرفته است که این فیلم پس از یک سال انتظار برای دریافت مجوز نمایش سینمایی و سرانجام در شرایط سخت کرونایی، در راستای کمک به احیای سینما‌ها به اکران درآمد و در طی ۳ روز ابتدایی با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان همراه شد؛ لذا از نهاد‌های رسمی و مسئول انتظار است ضمن پیگیری قانونی این مسئله در اسرع وقت، پاسخگوی چگونگی انتشار و خسارات ناشی از آن باشند.

در عین حال پخش بهمن سبز در راستای حفظ حق مالکیت معنوی صاحبان اثر، در همکاری مشترک با سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و دستگاه قضایی اقدام به شناسایی و مسدودسازی رسانه‌های متخلف کرده و طی ساعات اخیر برخورد با سایت‌های انتشاردهنده نسخه قاچاق آغاز شده است.

بهمن سبز ضمن دعوت از مخاطبان سینما برای حمایت از حقوق مالکین اثر، اعلام می‌دارد نسخه قاچاق شده این فیلم نسخه اولیه و بی‌کیفیتی است که به لحاظ فنی نواقص متعددی داشته است و تفاوت‌های بسیاری با نسخه نهایی که اکنون روی پرده سینما‌ها است، دارد؛ لذا برای حمایت از فرهنگ و هنر تماشای این فیلم را در سینما دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاچاق فیلم سینما و تئاتر ساترا دیدن این فیلم جرم بهمن سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از انسداد ۱۶ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوندخبر داد. وی اظهار کرد: این اقدام با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی انجام شده است.

مدیر امور منابع آب دماوند گفت: ۱۶ حلقه چاه غیر مجاز در روستاهای «گلاهک» به عمق ۷۶۵ متر و آبدهی ۶.۵ لیتر در ثانیه پر و مسدود شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده اند، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۲۵ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

زحمتکش در پایان از همکاری پرسنل محترم کلانتری رودهن که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6093047

دیگر خبرها

  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد