Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در بندرگز و کردکوی، روند ابتلا به کرونا در این دو شهرستان افزایشی و به سمت قرمز شدن است که نشان می‌دهد پروتکل‌های بهداشتی در بندرگز و کردکوی کمتر رعایت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: گلستان به همراه استان‌های مازندران و گیلان در وضعیت نارنجی یا هشدار قرار دارد و سایر استان‌های کشور در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان مازندران افزایشی است، افزود: دغدغه ما رفت و آمدها بین گلستان و مازندران است و امیدواریم طی دو هفته پیش رو وضعیت سه استان شمالی کشور بهتر شود.

فاضل در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان گلستان گفت: گرگان، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، علی آباد و مینودشت در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان دیگر در وضعیت زرد هستند.

وی ادامه داد: با وجود اجرای جدی طرح شهید سلیمانی در بندرگز و کردکوی، روند ابتلا به کرونا در این دو شهرستان افزایشی و به سمت قرمز شدن است که نشان می‌دهد پروتکل‌های بهداشتی در بندرگز و کردکوی کمتر رعایت می‌شود.

توضیحات آموزش و پرورش ‌ایلام درباره پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی در ‌ایام کروناطرح شهید سلیمانی شیوع ویروس کرونا در شاهرود را کاهش دادشیب نزولی کرونا در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد/9 شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت آبی

فاضل اضافه کرد: وضعیت در بندرترکمن و گمیشان بهتر شده و این دو شهرستان به سمت وضعیت سفید حرکت می‌کنند، در حال حاضر فقط 12 بیمار کرونایی در بیمارستان بندرترکمن بستری هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 422 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند که 93 بیمار در آی سی یو و 39 بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

انتهای پیام/588/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بندرگز و کردکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان