Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:35:53 GMT

اجرای کمپین «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی»

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۱۵۴۴

اجرای کمپین «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی»

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی در این ابلاغیه آورده است؛ با توجه به سکونت بخش عمده شهروندان تهرانی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و در راستای مأموریت‌های آموزش و ارتقای مشارکت‌های شهروندی و تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» همچنین با استناد به بندهای ۵، ۶ و ۹ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص منشور حقوق شهروندی، مقرر شد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی دستورالعملی با عنوان «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی»، تهیه و ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری است به منظور ایجاد هم افزایی سازمانی و جلب مشارکت شهروندی، کلیه واحدها برای حسن اجرای دستور العمل مذکور همکاری لازم با آن معاونت را به عمل آورند.

کد خبر 5117612 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران پیروز حناچی آپارتمان شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شورای عالی استان ها قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران ویروس کرونا شورای شهر مجلس شورای اسلامی کمیته امداد امام خمینی پروژه عمرانی وضعیت راهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند