Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@21:53:26 GMT

خبر خوش برای استقلال؛ محرومیت مرادی رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۱۵۹۷

خبر خوش برای استقلال؛ محرومیت مرادی رفع شد

امروز (شنبه)، رای بابک مرادی از سوی کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد.

 به گزارش جنوب نیوز، بعد از پیگیری‌های فراوان مدیرعامل و بخش حقوقی باشگاه استقلال، امروز رای بابک مرادی از سوی کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد.

در همین رابطه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: این پرونده در رای اولیه به ضرر بابک مرادی صادر شده بود ولی بعد از مطالعه دقیق پرونده و ارائه ادله از سوی اینجانب و بخش حقوقی باشگاه، خوشبختانه امروز رای کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد و از این پس با صلاحدید کادرفنی، او می‌تواند برای استقلال بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان افزود: از مسوولان کمیته استیناف بابت توجه‌شان به ادله ما، تشکر می‌کنم و از این که زحمات و تلاش‌های بنده و همکارانم در باشگاه استقلال به ثمر رسید، خوشحال هستم. هواداران استقلال بدانند بنده و همکارانم در باشگاه استقلال، برای موفقیت استقلال هرچه در توان داشته باشیم را ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله که بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال کمیته استیناف صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت سنگینی مواجه شد اما آیا واقعا می‌توان چنین حکمی را اجرا کرد؟!

طرفداری | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پیرمرد سپاهانی را 10 سال از ورود به استادیوم‌های کشور محروم کرد.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر سپاهان قرار گرفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. این دیدار حواشی زیادی داشت و زنان پرسپولیسی با هواداران سپاهان درگیر شدند. موضوعی که به علت جایگاه هواداران دو تیم قابل پیش‌بینی بود اما ظاهرا برخی دوستان توجهی به این موضوع نداشتند و باعث شدند شاهد صحنه‌های زشتی در ورزشگاه آزادی باشیم.

در حاشیه این مسابقه یک پیرمرد سپاهانی حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی مطرح کرد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد. ویدیویی که خشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال را برانگیخت و باعث شد کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال، به سرعت وارد عمل شوند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گدشته حکم پیرمرد هتاک را صادر و او را 10 سال از حضور در استادیوم‌های کشور محروم کرد اما آیا واقعا این حکم قابل اجرا است؟

استادیوم‌های فوتبال ایران ساز و کار درستی برای ورود هواداران ندارند. صندلی هیچ فردی در استادیوم مشخص نیست و بارها شاهد اتفاقاتی بودیم که با مسببین آن برخورد نشد. چرا راه دور برویم؟ در چند هفته اخیر بارها شاهد افرادی بودیم که با خود لیزر به استادیوم آوردند و برای بازیکنان تیم حریف مشکل‌ساز شدند اما آیا خبری از برخورد با این موضوع بود؟ افرادی که چهره آن‌ها به لطف عکاسان ثبت هم شده است اما شاهد هیچ برخوردی نبودیم. پیرمرد سپاهانی واقعا دیگر نمی‌تواند با ترفندهایی خاص به استادیوم برود؟ امیدوار هستیم همینطور باشد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال