Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۲۰ دیماه/از دستگیری ۴ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان تادستگیری سارق منزل در زابل

كشف یک تن و 11 کیلو تریاک توسط پلیس سیستان و بلوچستان

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 9 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 11 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مواد افیونی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر" و "بمپور" با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "بمپور" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، یک تیم از این باند قاچاق را که با 2 دستگاه پژو 405، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی شهر " نوکچوب " این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، زمین گیر و خودروهای آنها توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات هر 5 قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنها 375 کیلو و 675گرم کیلو گرم تریاک به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 120 فشنگ جنگی کشف شد.
سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" نیز یک تیم دیگر از این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 2 دستگاه خودروی پژو 405 در سه راه "نوک آباد" این شهرستان در حال انتقال مقادیری قابل توجهی مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، 4 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی 635 کیلو و 955 گرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و 60 فشنگ جنگی کشف کردند.
سردار طاهری با اشاره به اینکه در مجموع یک تن و 11کیلو و 630گرم تریاک کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

 

دستگیری عامل قتل مرد زاهدانی ، پس از یک سال فرار

 

 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، عامل قتل مرد 56 ساله زاهدانی پس از یک سال فرار به دام افتاد. 
سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ 28 آذر ماه سال 98در پی قتل مردی 56 ساله داخل منزلش واقع در یکی از محلات شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل  و انجام تحقیقات اولیه دریافتند که همسر 48 ساله این مرد، طی یک نزاع خانوادگی، او را با شلیک گلوله سلاح شکاری به قتل رسانده و  بلافاصله با کمک یکی از پسران خود از استان گریخته است.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتل فراری  بودند دریافتند که متهم برای گمراه کردن پلیس به طور مرتب مخفیگاهش را در استان های مختلف کشور عوض می کند.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس آخرین مخفیگاه قاتل در یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی  شناسایی و روز گذشته متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از یک سال فرار دستگیر شد.
سردار طاهری با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

دستگیری 4 شرور مسلح در سیستان و بلوچستان 

 

با هوشیاری تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار 4 شرور و سارق مسلح جاده ای در محور مواصلاتی "زاهدان به خاش" دستگیر شدند. 
سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری استان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "زاهدان به خاش" به یک دستگاه خودروی  پژو 405 با 4 نفر سرنشین مشکوک که بلافاصله با رعایت کلیه جوانب احتیاط با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.
وی افزود: سرنشینان خودرو که خود را محاصره پلیس می دیدند بدون توجه به ایست مأموران با تیر اندازی، قصد فرار از محل را داشتند که با عکس العمل متقابل تکاوران پلیس  و دریک اقدام ضربتی خودروی آنها توقیف و هر 4 سرنشین خودرو دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : در بازرسی از خودروی متهمان ،یک قبضه سلاح کلاش به همراه 89عدد تیر جنگی، یک قبضه کلت کمری به همراه 8فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح ساچمه زن وینچستر  بهمراه 11عدد فشنگ مربوط کشف شد.
سردار طاهری تصریح کرد : در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهمان دستگیر شده از اشرار و سارقان مسلح سابقه دار استان بوده که قصد سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی را داشتند.

 

دستگیری سارق منزل در زابل 

فرمانده انتظامي شهرستان زابل از دستگيري يک سارق حرفه ای منزل با 4 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان زابل ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران دایره تجسس کلانتری 11 این فرماندهی قرارگرفت.
وي افزود: در اين راستا با کار شبانه روزي و رصد سارقان و اقدامات فني پلیس در نهايت یک سارق حرفه اي شناسايي و متهم در حین سرقت در يک عمليات غافلگيرانه درخیابان باقری زابل دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهم 31 ساله  پس از دستگيري در بازجويي هاي به عمل آمده، به 4 فقره سرقت منزل در سطح شهر زابل اعتراف کرد.
سرهنگ احمد ثمره حسینی درپایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و ديگر عوامل بازدارنده براي منزل، هشدار داد و گفت: در صورت ديدن موارد مشکوک سريعا مراتب را با شماره تلقن 110 به پليس اعلام نمايند.

 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: عمليات غافلگيرانه بازجويي سارق حرفه اي فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سردار طاهری مواد افیونی دستگیر شد مواد مخدر قبضه سلاح پس از یک یک قبضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف محموله دارو در زابل