Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:16:16 GMT

هیلی: اقدامات ترامپ در تاریخ قضاوت خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۱۷۹۳

هیلی: اقدامات ترامپ در تاریخ قضاوت خواهد شد

به گزارش ایرنا، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت هیلی در مراسم شام کمیته ملی جمهوری خواهان در فلوریدا گفت: ترامپ همیشه استفاده درستی از لغات نداشته است. او در ناآرامی های نژاپردستانه در شهر شارلوتزویل نیز استفاده درستی از کلمات نداشت و من این موضوع را همان موقع هم به او گفتم.

واشنگتن تایمز نوشت در گزارشی که فاکس نیوز و تارنمای پولیتیکو نیز منتشر کرده اند به نقل از هیلی آمده است: ترامپ در استفاده از کلماتی که روز گذشته ( در جریان شورش در مقابل کنگره) بکار برد، اشتباه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه او فقط کلمات نبودند بلکه اقدامات او نیز از روز انتخابات تاکنون در تاریخ بشدت مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

نویسنده کتاب «با کمال احترام» که به افشاگری درباره اتفاقات کاخ سفید در زمان همکاری با دولت ترامپ می پردازد ادامه داد: عمیقا ناامید شدم. این واقعا مایه شرمساری است.

هیلی با این حال مدعی است که آمریکا دستاوردهای مهمی نیز در دولت چهارساله ترامپ داشته است.

اظهارات فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی که از حامیان انتخاب دوباره ترامپ بوده است یک روز بعد از حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره و توقف نشست مشترک کنگره با هدف تایید آرای انتخاباتی مطرح شد.

واشنگتن تایمز نوشت: ترامپ با تکرار ادعاهایش درباره ربوده شده آرای انتخاباتی اش، عمدتا در آتش زدن به این درگیری ها مقصر شناخته می شود. بعد از این درگیری تعدادی از مقام های دولت ترامپ استعفا دادند و دموکرات ها خواستار عزل ترامپ شدند.

هیلی این شورش ها را مغایر با ارزش های آمریکایی ارزیابی کرد و  گفت نباید آن را به پای ارزش های کشور گذاشت.

وی گفت ما باید درباره مشکلات خود گفت و گو کنیم اما نباید مردم آمریکا را به جان هم بیندازیم و حزب جمهوریخواه باید نقش پیشتازی را دراین زمینه ایفا کند.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ نیکی هیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ نیکی هیلی انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ نیکی هیلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است

رسانه آمریکایی روز دوشنبه در گزارشی به نقل از مقامات مطلع نوشت که رژیم صهیونیستی به کاهش تعداد آزادی اسرا در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس رضایت داده است.

به گزارش ایسنا، مقامات رژیم صهیونیستی که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند به نیویورک‌تایمز گفته‌اند تل‌آویو هم‌اکنون با آزادی ۳۳ اسیر صهیونیست در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس موافقت کرده است. تل‌آویو پیشتر برای آزادی ۴۰ اسیر پافشاری می‌کرد.

این مقامات گفته‌اند بخشی از این تغییر رویکرد و عقب‌نشینی به دلیل کشته‌شدن ۴۰ اسیر در حملات به غزه بوده است.

نیویورک‌تایمز نوشت این تغییر در موضع رژیم صهیونیستی انتظارات در خصوص توافق میان حماس و تل‌آویو بالا برده است.

روز یکشنبه هم «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید خروج از کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» تاکید کرد آزادی اسرای صهیونیستی مهم‌تر از حمله به رفح است.

در مدت اخیر نیز تظاهرات‌هایی در سرزمین‌های اشغالی برای فشار به نتانیاهو به‌منظور موافقت با آتش بس با مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسرا شکل گرفته است.

یک مقام ارشد حماس روز دوشنبه اعلام کرد این جنبش در حال بررسی پیشنهاد جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی است اما جزئیاتی در خصوص این پیشنهاد منتشر نکرد.

جنبش حماس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون حدود ۲۴۰ صهیونیست را به اسارت گرفته است.

یک هیات از سوی رژیم صهیونیستی قرار است روز سه‌شنبه سفری به مصر داشته باشند تا مذاکرات بر سر توافق آتش‌بس در غزه را از سر بگیرند اما تاکنون حماس با شرکت در این مذاکرات موافقت نکرده است.

جنبش حماس تا بدین لحظه به درخواست‌ها برای اظهارنظر درخصوص پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی و احتمال سفر هیاتی از این جنبش به مصر پاسخ نداده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»