Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار کرمان گفت: وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان تاکید و مدیریت مناسب مراسم تشکر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، محمدصادق بصیری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه در هفته گذشته مراسم سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: نگاه تمام دنیا به برگزاری این مراسم در استان کرمان معطوف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم با محدودیت‌های کرونایی روبه‌رو بودیم اما خوشبختانه با همکاری و همدلی این مراسم در کرمان به خوبی و با امنیت در بعد سلامت و امنیتی برگزار شد گفت: وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم تشکر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه وضعیت ویروس کرونا در کشور بهبود پیدا کرده و آمارها کاهش یافته است افزود: 209 شهر کشور دارای رنگ زرد کرونایی هستند و کل استان کرمان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی کادر مدارس در مدرسه حضور داشته باشند گفت: کادر اداری و اجرایی آموزش و پرورش حتما باید در مدارس حضور داشته و خدمت‌رسانی کنند.

بصیری با بیان اینکه در شرایط زرد و آبی پایه‌های اول و دوم در مدارس حضوری می‌شود به شرط آنکه کلاس‌ها فقط 10 نفر شرکت کننده داشته باشد ادامه داد: در شهرهای آبی نیز آموزش به‌صورت حضوری برگزار می‌شود به شرط آنکه جمعیت دانش‌آموزان مدرسه بیش از 50 نفر نباشد.

وی افزود: در مورد وضعیت ادارات نیز مقرر شد که محدودیت‌های هوشمند انجام شود و در شهرهای زرد و آبی دو سوم کارکنان حضور داشته باشند و یک سوم دورکاری انجام بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه تردد بین شهری هیچ محدودیتی ندارد و منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 9 صبح همچنان وجود دارد و در این ساعت تردد ممنوع است گفت: جمع‌آوری متکدیان سطح شهر و نگهداری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی باید انجام شود و مصوبه ستاد ملی کرونا و استان کرمان است.

موفقیت طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در کرمان

رئیس علوم پزشکی کرمان همچنین در این جلسه اظهار داشت: از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان تشکر می‌کنم و وزیر بهداشت نیز که سخنران یکی از این جلسات بود کاملاً از نحوه برگزاری مراسم راضی بود.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد و نباید این وضعیت عادی انگاری شود افزود: مرگ و میرهای کرونا روزانه کاهش یافته و تعداد بیماران بستری در آی سی یو نیز کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه بالای 80 تا 90 درصد بیماران بستری در آی سی یو و زیر دستگاه ونتیلاتور فوت می‌کنند گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تأکید است و باید همه کمک کنیم این وضعیت حفظ شود.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا بسیار اثرگذار بوده و از سپاه و هلال‌احمر در اجرای طرح تشکر می‌کنم ادامه داد: وضعیت شهرستان‌ها به لحاظ جمعیتی متفاوت است و شهرستان کرمان جمعیت بیشتری دارد.

رشیدی‌نژاد بیان کرد: در بعضی از عملکردها وضعیت دانشگاه علوم پزشکی کرمان جزو سه استان اول کشور بوده و موفقیت‌هایی با همکاری همه دستگاه‌ها داشته‌ایم.

در این جلسه احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت دسترسی دانش آموزان کرمانی به شبکه آموزش شاد اظهار داشت: خیلی از خانواده‌ها در استفاده از این شبکه مشکل دارند.

وی با بیان اینکه بعضی از خانواده‌ها چند فرزند دارند که دسترسی همزمان به شبکه شاد ممکن نیست گفت: حدود 120 هزار نفر از دانش آموزان ما در استان کرمان یا اینترنت ندارند یا ابزار مناسب برای استفاده ندارند.

آخرین جزئیات تولید و تأمین واکسن کرونا از زبان وزیر بهداشت / قرارداد واردات 16 میلیون دوز واکسن کرونا بسته شددستاوردهای بزرگ طرح شهید سلیمانی از زبان وزیر بهداشت / میزان بستری‌های ‌بیماران کرونایی به 30 درصد رسیدوزیر بهداشت: برخی کشورها پروتکل بهداشتی کرونا را از ایران کپی کردند/ بسیج، سپاه، ارتش و ناجا کنار ما بودند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه کلاس‌های رفع اشکال برای تمام نقاط برگزار شده است افزود: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند اما هیچ چیز مانند آموزش حضوری نمی‌شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان رعایت پروتکل ها استاندار کرمان استان کرمان شهید سلیمانی مراسم سالگرد دانش آموزان وزیر بهداشت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد