Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:58:20 GMT

اختلاف نظر ۲ وزارتخانه در عرضه تخم مرغ؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۲۰۰۲

پس از اطلاعیه وزارت بهداشت مبنی بر الزام فروش تخم مرغ به صورت بسته بندی از اول بهمن، وزارت جهاد کشاورزی با آن مخالفت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

فرزاد طلاکش دبیر کل انجمن از اطلاعیه ای با امضای معاون وزیر بهداشت مبنی بر توزیع تخم مرغ به صورت بسته بندی در فروشگاه ها از ابتدای بهمن خبر داد اما وحید ایقانی معاون دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی با این موضوع به دلیل نبود زیرساخت های لازم مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعیه وزارت بهداشت قیمت بالای تخم مرغ بسته بندی نیز موجب افزایش بهای این محصول مهم شده است به طوری که قیمت 20 عدد تخم مرغ در فروشگاه های زنجیره ای حدود 44 هزار تومان فروخته می شود.

برنامه روی خط شبکه خبر با حضور برخط نماینده این دو سازمان این موضوع را بررسی کرد.

در پایان طلاکش از کاهش 20 درصدی قیمت تخم مرغ در صورت اجرای توزیع این محصول صرفا به صورت بسته بندی خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

برچسب ها: قیمت تخم مرغ ، تخم مرغ فله ، تخم مرغ بسته بندی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ تخم مرغ فله تخم مرغ بسته بندی بسته بندی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه