Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس‌ایکس نشان می‌دهد، اکثر رای‌دهندگان آمریکایی نحوه برخورد رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا با حمله به کنگره را تایید نمی‌کنند.

 به نقل از پایگاه خبری هیل، این نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس‌ایکس به دنبال اعتراضات روز چهارشنبه انجام شد؛ هنگامی که طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا وسط جلسه شمارش آرای الکترال و تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰، به ساختمان کنگره حمله کرده و به زور وارد آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۹ درصد از شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده در این نظرسنجی که ششم و هفتم ژانویه برگزار شد، از نحوه برخورد ترامپ با این حمله و مدیریت وی حمایت نکردند. این در حالی است که ۴۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نحوه مدیریت ترامپ را تایید کردند.

۷۹ درصد از رای‌دهندگان دموکرات و ۶۲ درصد از رای‌دهندگان مستقل نحوه برخورد ترامپ با این ناآرامی‌ها و مدیریت وی را تایید نکردند، در حالی که ۶۴ درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه نحوه برخورد ترامپ با این رویداد را تایید کردند.

۷۱ درصد از رای‌دهندگان که گفتند در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ به ترامپ رای داده بودند، از رویدادهای روز چهارشنبه حمایت کردند، در حالی که این آمار در بین رای‌دهندگانی که به بایدن رای داده بودند ۱۹ درصد شد.

این نظرسنجی نشان داد که ۶۱ درصد از رای‌دهندگان معتقدند که ترامپ باید اقدامات بیشتری برای متوقف کردن این خشونت‌ها انجام می‌داد، در حالی که ۳۹ درصد می‌گویند اقدامات ترامپ کافی بود.

۷۷ درصد از دموکرات‌ها و ۵۲ درصد از رای‌دهندگان گفتند، ترامپ باد اقدامات بیشتری برای آرام کردن اوضاع انجام می‌داد. این در حالی است که ۵۷ درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه گفتند ترامپ اقدامات کافی در این رابطه انجام داد.

"دریتان نشو"، محقق ارشد و مدیر عامل پایگاه هریس ایکس گفت: رویدادهای روز چهارشنبه ملت را شوکه و نگران کرد و توجه اکثر رای‌دهندگان را به خود جلب کرد. اکثر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نحوه برخورد ترامپ با این اوضاع و مدیریت او را تایید نمی کنند و از هر ۱۰ رای‌دهنده شش تن معتقدند که ترامپ باید اقدامات بیشتری برای متوقف کردن این خشونت انجام می‌داد.

وی افزود: ترامپ روز چهارشنبه تعدادی از پایگاه‌های خود را از دست داد اما در بین جمهوری‌خواهان و افرادی که در انتخابات به ترامپ رای داده بودند همچنان اطلاعات و اظهارنظرهای نادرست درباره تقلب در انتخابات وجود دارد و حتی با وجود رویدادهای روز چهارشنبه اکثر جمهوری‌خواهان و رای‌دهندگان به ترامپ می‌گویند که او بسیار خوب و مناسب رفتار کرده است. 

پس از آنکه کنگره به دنبال این حمله رسما نتایج آرای الکترال را تایید کرد، ترامپ روز پنجشنبه در بیانیه‌ای به صورت ضمنی به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد.

در این نظرسنجی پایگاه خبری هیل-هریس‌ایکس که به صورت آنلاین انجام شد، ۹۶۴ رای‌دهنده ثبت‌نام شده حضور داشتند. حاشیه خطای این نظرسنجی مثبت و منفی ۳.۱۶ درصد اعلام شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نحوه برخورد ترامپ درصد از رای دهندگان پایگاه خبری هیل روز چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ،  فردی « محمودرضا جعفرآقایی»  از وکلای دادگستری در شاهرود را پس از پیاده شدن از خودروی شخصی ، مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش  هدف چندین گلوله قرار داد و وی را به قتل رساند .

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شد و به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف کرد .

پس از بازسازی صحنه وقوع جرم، مظنون به قتل مرحوم جعفرآقایی اعتراف کرد و در ارتباط با این پرونده برای هشت نفر قرار جلب به دادرسی با اتهامات مباشرت و معاونت در قتل و کمک به خلاصی متهم صادر  شد.

حجت الاسلام  اکبری افزود : در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد. که در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.
وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد