Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:48:18 GMT

معرفی هتل های پنج ستاره ی اقتصادی کیش

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۲۰۵۹

معرفی هتل های پنج ستاره ی اقتصادی کیش

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جزیره زیبای کیش به جهت همجواری با آب‌های نیلگون خلیج فارس و تنوع تفریحات دریایی و همچنین سایر جاذبه های تفریحی، یکی از مهمترین مقاصد گردشگری داخلی محسوب می شود. به طوری که این  موضوع سبب گردیده است تا بسیاری از هتل سازان در این جزیره هتل هایی لوکس و بسیار عالی را بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کل هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جز بهترین ها محسوب میشوند، هتل های پنج ستاره زیادی در کیش ساخته شده است، هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و ... جز هتل های پرطرفدار هستند.که قیمت های رزرو مختلفی دارند .

مکان‌های دیدنی کیش در دسته‌های متفاوت قرار دارند. درحالی‌که بسیاری با نام کیش، فقط دریا به ذهنشان می‌رسد، اما این جزیره ابینه تاریخی و مکان‌های مدرن و نوسازی هم دارد که بازدید از آن‌ها ارزش یک‌بار دیدن را خواهد داشت.

هتل های 5 ستاره کیش دررقابت زیادی هستند به همین منظور بعضی از هتل های 5 ستاره با قیمت مناسب جز هتل های پنج ستاره ی اقتصادی کیش محسوب میشوند.

 

شرایط هزینه های هتل های پنج ستاره در کیش

هتل های پنج ستاره ی کیش بسته به نوع امکانات، ارائه ی خدمات رفاهی و همچنین موقعیتی، دارای قیمت های متفاوتی هستند و این قیمت ها حتی در فصول و زمان های به خصوصی در طول سال با  تخفیف نیز همراه است.

با یک مرور کلی از  قیمت های هتل های پنج ستاره ی کیش به این آگاهی می رسیم که هتل های اقتصادی کیش میتوانند جز هتل های برتر و لوکس کیش باشد لذا با رزرو آنلاین هتل های کیش و استفاده از سازمان های رزرواسیون می‌توانیم از تخفیف ها و نیز سطح قیمت های هتل های پنج ستاره ی کیش اطلاع پیدا کنیم.

تطبیق و مقایسه ی نرخ هتل های کیش نیز علاوه بر سطح قیمت در خصوص چگونگی سطح امکانات و نیز ارائه خدمات رایگان نیز برایمان فراهم می گردد. معمولاً هتل‌های پنج ستاره کیش بر طبق نوع خدمات و برخورداری از امکانات رفاهی_ تفریحی و موقعیت قرارگیری و همچنین همجواری اش با دریا، دارای هزینه‌ ای حدود دو میلیون و هفتصد هزار تومان تا هفتصد هزار تومان برای یک شب است لذا در این راستا هتل ها ی  پنج ستاره ی شایان کیش،  هتل کوروش کیش،  هتل پارمیس کیش،  هتل شایگان کیش، هتل بین المللی کیش و ....  از جمله هتل های اقتصادی این جزیره ی زیبا محسوب می‌شوند.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش که یکی از بهترین هتل های اقتصادی جزیره کیش محسوب می شود، در نوروز ۱۳۹۷ به بهره ‌برداری رسیده است. این هتل دارای ۱۶ طبقه و ۱۹۸ واحد است. هتل کوروش کیش را به جهت بهره مندی از انرژی خورشیدی در بسیاری از قسمت ها عنوان نخستین هتل سبز ایران می شناسند.

از سایر ویژگی این هتل می توان استانداردهای زیست محیطی اشاره  داشت که در تمام مراحل ساخت آن رعایت گردیده است.

 از ویژگی‌های بارز هتل کوروش کیش می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس ۱، و پردیس ۲ که منجر به سهولت در تردد میهمانان گردیده است، اشاره کرد.

آدرس هتل کوروش:  کیش -میدان پردیس.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی دیگراز اقتصادی ترین هتل های پنج ستاره ی کیش است. این هتل که در همجواری آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد از هتل های نسبتا قدیمی جزیره به شمار می آید.

هتل شایان کیش 4 طبقه و جمعا 195 باب اتاق و سوئیت دارد. واقع شدن در مرکز شهر، همجواری اش با دریا و اسکله ی تفریحی جزیره ی زیبای کیش همچنین دسترسی آسان به اسکله ی غواصی از جمله ویژگی های این هتل بزرگ محسوب می شود.

آدرس هتل شایان: جزیره ی کیش- میدان ساحل- جنب اسکله ی قدیم.

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش نیز به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره اقتصادی کیش محسوب می شود. این هتل که دارای وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده است.

 از ویژگی های هتل پارمیس می توان به طراحی نمای این هتل با سبکی خاص اشاره کرد همچنین به کارگیری مدرن ترین تجهیزات در بخش داخلی هتل و نیز اتاق ها منجر شده تا محیطی همراه با آرامش در هتل پارمیس برای میهمانان فراهم گردد.

 این هتل دارای ۷ طبقه و حدود ۱۶۸ واحد است از سایر امکانات هتل پارمیس کیش می توان به انواع رستوران، سالن همایش و همچنین کنفرانس که مطابق با استانداردهای روز دنیا اشاره داشت.

موقعیت مکانی مناسب هتل پارمیس کیش دسترسی بسیار آسان به مراکز خرید پردیس ۱، پردیس ۲ و کارتینگ را برای میهمانان فراهم می نماید.

آدرس هتل پارمیس: کیش- میدان پردیس.

نحوه ی رزرو هتل های کیش

یکی از راه های راحت رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی است. اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید میتوانید از طریق مرکز رزرواسیون ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) اقدام کنید با جست و جو اسم هتل خود در درسایت آیهو (IHO) در ادامه لیست هتل های کیش نمایش داده می شود.

برای بررسی و رزرو هتل های کیش سربزنید:

تلفن تماس: 05191005105

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار جزیره کیش هتل های پنج ستاره ی کیش محسوب می شود اقتصادی کیش هتل های کیش هتل شایان ی اقتصادی شایان کیش رزرو هتل قیمت ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند