Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت شرکت ملی حفاری ایران گفت: با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده، ترویج الگو‌های رفتاری مطلوب سازمانی و شناسایی و تجلیل از کارکنان ساعی و شایسته‌ای که در تحقق اهداف صنعت نفت تلاش برجسته و مضاعفی به عمل می‌آورند، فرآیند انتخاب کارکنان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۸ براساس دستور ابلاغی وزیر نفت از اواخر مردادماه امسال آغاز و پس از انجام مراحل ارزیابی و بررسی شاخص‌های مورد نظر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به انتخاب مدیران و کارمندان نمونه در قالب جشنواره شهید رجایی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم حضوری تقدیر از کارکنان نمونه میسر نشد و فرآیند انتخاب مدیران و کارمندان نمونه و بر اساس دستور العمل‌های جاری شرکت‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و صنایع پتروشیمی طبق سهمیه و شرایط اعلام شده، نسبت به معرفی کارکنان نمونه خود اقدام کردند.

براساس اعلام وزارت نفت در میان کارکنان شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های زیر مجموعه غلامرضا محمودی، الیاس قربانی بابا احمدی، سید جواد انوشه، زینب نقاشی دزفولی، رضا سلطانی، امین ندایعلی و مهدی فریدنی ترک زاده به عنوان کارمندان نمونه شرکت ملی حفاری ایران در سال ۹۸ انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارمندان نمونه صنعت نفت کارمندان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی