Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور ظهر امروز با حضور حسین توکلی فرماندار ری، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران، حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، سید حسن قاضی زاده هاشمی رئیس بیمارستان چشم پزشکی نور و جمعی دیگر از مسؤولان در شهرری افتتاح شد. مسعود ناصری پور مدیرعامل مجموعه چشم پزشکی نور در این مراسم اظهار کرد: کلینیک چشم پزشکی نور شهرری با آخرین تجهیزات روز دنیا و مطابق با مراکز دیگر چشم پزشکی نور به مردم جنوب تهران خدمات رسانی خواهد کرد و تمامی بیمه‌های پایه و تکمیلی در این مرکز پذیرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این کلینیک در زیربنایی به مساحت بیش از ۲۲۰۰ مترمربع و در هفت طبقه راه‌اندازی شد که دارای هشت درمانگاه است و هر درمانگاه هم روزانه پذیرای ۴۰ تا ۵۰ بیمار خواهد بود. 

مدیرعامل مجموعه چشم پزشکی نور تصریح کرد: در این مرکز تمام خدمات پاراکلینیکی، آنژیوگرافی و عمل جراحی عیوب انکساری در اختیار بیماران قرار می‌گیرد همچنین بخش عینک سازی نیز همزمان با راه‌اندازی کلینیک افتتاح شد و جراحی‌های فمتولیزیک و PRK هم که دو شیوه به روز جراحی انکساری هستند در کلینیک شهرری انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی قاضی زاده هاشمی چشم افتتاح شهرری چشم پزشکی نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • قدردانی از کارگران شهرری
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان