Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشتیتد پرس، «فتحی پاشا آغا»، وزیر کشور دولت وفاق لیبی ‌ابراز امیدواری کرد که دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن»، از تحقق ثبات در این کشور حمایت کند.

پاشا آغا گفت: «امیدواری ما پس از پیروزی بایدن در انتخابات بسیار افزایش یافت. امیدوار هستیم که دولت جدید نقش اصلی در ثبات لیبی و تحقق صلح در کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنن با بیان اینکه خروج نیروهای بیگانه از لیبی به تدریج صورت خواهد گرفت، ‌ابراز امیدواری کرد که تحقق ثبات در کشورش یک اولویت اصلی برای دولت بایدن باشد.

پاشا آغا در پاسخ به پرسشی برای تصدی سمت نخست‌وزیری برای دولت وحدت ملی که امکان ادامه مذاکرات صلح بین طرف‌های درگیر در لیبی را داشته باشد، اعلام آمادگی کرد.

وی توضیح داد که به روسیه اطلاع داده است در صورت خروج عناصر مزدور از لیبی آماده انجام مذاکرات با مسکو هستند.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ثبات لیبی دولت بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن