Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – استاندار گلستان گفت: آموزش در مدارس واقع در شهرهای زرد که کمتر از ۵۰ دانش آموز دارند به صورت حضوری خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: اکنون 5 شهرستان وضعیت خوبی دارد و امیدواریم هفته آینده به سمت سفیدشدن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عین حال در دو شهرستان کردکوی و بندرگز وضعیت پرخطری داریم و قرار شده تا پلیس راه ترددهای این دو شهرستان را به همراه هلال احمر و شبکه بهداشت کنترل کنند.

استاندار گلستان گفت: کادر مدارس باید در مدرسه‌ها حاضر شوند چون ممکن است دانش آموزان یا اولیای آنان پرسشی داشته باشند. در شهرهای زرد کلاس‌ پایه‌های اول و دوم ابتدایی می‌توانند دایر شوند، همچنین مدارس در این شهرها که تعداد دانش آموزان آنها  کمتر از 50 نفر است می‌توانند آموزش‌ها را به صورت حضوری دنبال کنند.

وی اضافه کرد: در شهرهای زرد مراکز پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودکی که کمتر از 10 نفر کودک را تحت پوشش دارند می‌تواند فعالیت خود را از سر بگیرند.

حق شناس با تأکید بر کنترل جدی تردد بین استانی گفت: در استان مازندران 9 شهر وضعیت قرمز دارد و برای اینکه بیماری در استان گلستان گسترش پیدا نکند باید ترددها با این استان را کنترل کنیم.

تشریح وضعیت کرونایی استان اردبیل؛ همه شهرستان‌های اردبیل زرد و آبی شدندتست رایگان کرونا در ایستگاه سلامت/ خیران مسجدی که گمنام به نیازمندان کمک می‌کنندوضعیت کرونایی شهرستان‌های کردکوی و بندرگز در آستانه قرمز شدن است

وی ادامه داد: اینکه تالارها در گروه 2 قرار بگیرند را در ستاد مصوب کردیم و اکنون در شهرهای زرد برای بازگشایی مشکلی ندارند.

استاندار گلستان درباره ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح گفت: ورود و خروج به شهرهای نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیربومی ممنوع است و ممنوعیت تردد شبانه نیز در این شهرها اعمال می‌شود.

وی درباره اینکه چه میزان رفع ممنوعیت تردد شبانه در نارنجی شدن وضعیت دو شهرستان علی آبادکتول و مینودشت موثر بوده است، اظهار داشت: ما به این جمع بندی نرسیدیم که این اتفاق سبب افزایشی شدن روند بیماری شده باشد اما اگر دانشگاه علوم پزشکی به این نتیجه برسد، تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنیم.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گلستان شهرهای زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران