Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی از مذاکرات صورت‌گرفته برای ساخت یک بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی در شهرستان ری خبر داد و گفت: اگر زمین مناسب در اختیار قرار بگیرد قطعاً این بیمارستان ساخته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین توکلی کجانی، فرماندار شهرستان ری پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح کیلینیک چشم‌پزشکی نور شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو مجموعه بیمارستانی در شهر ری وجود دارد که یکی مجموعه بیمارستانی ۳۲۰ تحت‌خوابی فیروزآبادی است که د حال حاضر حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش خواهیم کرد که در آینده نزدیک این بیمارستان به‌طور کامل افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار بیمارستان فیروزآبادی، یک بیمارستانی ۳۲۹ تخت‌خوابی هفتم تیر وجود دارد که بخش‌های جدیدی آن هم در حال احداث است.

وی افزود: در کنار این دو بیمارستان، خانه‌های بهداشت و مراکز جامع شهری و روستایی از نظر زیرساخت ارتقا و توسعه پیدا کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به تقویت بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمامن گفت: اینکه ما بتوانیم بخش خوصوصی را در کنار بخش دولتی فعال کنیم تا در شهرستان ری سرمایه‌گذاری کنند، یکی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود؛ زیرا این اقدام م آرامش مردم را افزایش خواهد داد و هم میزان تردد را به پایتخت کاهش به‌طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

توکلی با بیان اینکه شعبه اصلی و نخستین مجموعه کلینیک چشم‌پزشکی نور تهران واقع شده است، یادآور شد: با مسئولان کیلینیک صحبت‌هایی صورت گرفت تا در شهرستان ری هم شعبه دوم کیلینیک چشم‌پزشکی نور افتتاح شود تا این شهرستان از یک مجموعه چشم‌پزشکی تخصصی بهره‌مند باشد.

او بیان کرد: در کنار بخش دولتی، قطعاً بخش خصوصی هم می‌تواند ب ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان ری کمک فراوانی داشته باشد؛ لذا با افتتاح کیلینیک چشم‌پزشکی نور در شهرستان ری، نیاز مردم شهرستان، روستاها و شهرهای اطراف برای انجام امور درمانی مرتبط با بیماری‌های چشمی به پایتخت کاسته خواهد شد و مردم کمتر به مرکز تهران مراجعه می‌کنند و تمام امکانات کیلینیک چشم‌پزشکی نور تهران در شعبه شهرستان ری هم مستقر شده است.

فرماندار شهرستان ری از مذاکرات صورت‌گرفته برای ساخت یک بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی در شهرستان ری خبر داد و گفت: اگر زمین مناسب در اختیار قرار بگیرد قطعاً این بیمارستان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد