Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قادرآشنا» مدیرکل اداره هنرهای نمایشی دردیدار با «محمدرضا علیزاده احمد آبادی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طی یک تفاهم‌نامه مقدمات واگذاری تئاترشهر استان‌ها به انجمن‌های هنرهای نمایشی را کلید زد.

 قادرآشنا با اشاره به جلسه امضای تفاهم‌نامه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فضاهای تخصصی واستاندارد نقش کلیدی درتوسعه هنرتئاتر در هر کشوری را ایفا می‌کنند و یکی از مهم‌ترین مشکلات تئاتر شهرستان‌ها نبود و کمبود فضاهای استاندارد تئاتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو یکی از وظایف مهم اداره کل هنرهای نمایشی حمایت از استان‌ها برای فراهم کردن امکانات و فضاهای استاندارد تئاتری است.

مدیر کل مرکزهنرهای نمایشی ادامه داد: به همین منظور با تدوین برنامه‌های راهبردی در جهت افزایش تولید و ساماندهی فعالیت‌های هنرمندان عرصه نمایش کرمان، تفاهم‌نامه‌ای با محمد رضا علیزاده احمدآبادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امضاء کردیم.

او افزود: براین اساس اداره کل هنرهای نمایشی کشور متعهد شده است تا زمینه توسعه فعالیت‌های تئاتر شهر کرمان را در چهارچوب ضوابط حمایتی فراهم کند. همچنین در تدوین مفاد قانونی و ضوابط اجرایی مورد نیاز فعالیت مجموعه تناتر شهر کرمان شامل تدوین اساسنامه، ضوابط بهره‌برداری و انجام امور مشاوره‌های تخصصی و لازم همکاری کند.

مدیرکل هنرهای نمایشی افزود: همچنین براین اساس اداره کل هنرهای نمایشی ملزم است تا از تولید واجرای عمومی آثار در استان کرمان حمایت کند که بخشی از این مهم با اعزام گروه های نمایشی کشور به استان کرمان محقق خواهد شد.

آشنا با اشاره به تعهدات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: براین اساس مقرر شد تا محمدرضا علیزاده احمد آبادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان کارهای قانونی واگذاری مجتمع فرهنگی و هنری کرمان به انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان را برعهده گیرد و امکانات فنی مورد نیاز این مجموعه را تامین کند.

او در همین رابطه افزود: کمک به صندوق توسعه تئاتر استان جهت تولید و اجرای عمومی آثار طی ضوابط مشخص، ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی به انجمن هنرهای نمایشی استان در خصوص مدیریت و بهره‌برداری از مجموعه، حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه‌ای مجموعه تئاتر شهر از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم نامه همزمان با آغاز بهره‌برداری تئاتر شهر کرمان منعقد شده است./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کل هنرهای نمایشی تفاهم نامه تئاتر شهر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود