Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی در گفت‌وگو باخبرنگار فارس  در ارومیه، با اشاره به ورود ۱۰ هزار و ۵۵۳ پرونده در حوزه کالا و خدمات به شعبات تعزیرات حکومتی اظهار داشت: طی امسال به  بالای ۹۵ درصد پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات رسیدگی شده و تنها یک پرونده در مسیر بررسی قرار دارد و متخلفان بخش کالا و خدمات در استان تاکنون به پرداخت ۲۰۹ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این میزان جریمه در رسیدگی به ۱۰ هزار و ۵۵۲ فقره پرونده صادر و این پرونده‌ها مختومه شد تصریح کرد: سال گذشته نیز ۱۰۰ درصد پرونده های ورودی در حوزه کالا و خدمات به شعبات استانی، رسیدگی شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اذعان کرد: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، خرید و فروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهم‌ترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل می‌دهد.

اقوامی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره‌کل گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

وی اعلام کرد: تخلف‌های بخش کالا و خدمات بیشتر در واحدهای صنفی و توزیعی اتفاق می‌افتد و اصناف می‌توانند با رعایت مقررات مرتبط به‌ویژه در حوزه درج قیمت و فروش با قیمت مصوب و مناسب، موجب کاهش بخش قابل توجهی از تعداد تخلف‌های این بخش شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این نهاد به صورت قاطع با متخلفان در بخش‌های مختلف به‌ویژه کالا و خدمات برخورد می‌کند و از اصناف درخواست می‌شود تا با رعایت انصاف، وضعیت اقشار کم‌درآمد جامعه را لحاظ کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی تعزیرات حکومتی محکومیت کالا و خدمات بخش کالا و خدمات تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج