Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: تنها کاری که از دستمان در این فاصله برمی‌آمد، ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خارجی و بالا بردن روحیه سایر بازیکنان بود. خبرگزاری میزان - مسعود آرمات پس از پیروزی ۳ بر یک تیم شهرداری قزوین برابر آذرباتری ارومیه از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال درخصوص این دیدار، اظهار داشت: بازیکنانم پس از دو شکست برابر تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان از نظر روحی،‌ دچار افت شدیدی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کاری که از دستمان در این فاصله برمی‌آمد، ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خارجی و بالا بردن روحیه سایر بازیکنان بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین در پایان گفت: بازی با تیم‌های هم رده خودمان در لیگ، ۶ امتیازی است و اهمیت مضاعفی دارد. ما نیاز به ۳ امتیاز این بازی داشتیم تا برای بازی‌های بعدی مقابل هراز آمل از نظر روحی آماده شویم.

فرهاد نفرزاده پس از باخت آذرباتری ارومیه و تداوم قعرنشینی این تیم با شکست برابر شهرداری قزوین، اظهار داشت: از شاگردانم تشکر می‌کنم که از ابتدا تا انتها تمام تلاش خود را برای ارائه یک والیبال زیبا به کار گرفتند. به تیم شهرداری قزوین هم تبریک میگویم.

وی با بیان اینکه بازی بسیار زیبا و جذابی را شاهد بودیم، ادامه داد: ما در ست اول به پیروزی رسیدیم و در ست دوم هم باید برنده بازی می‌شدیم، اما کم تجربگی و برخی اشتباهات موجب شد تا تیم قزوین به بازی برگردد. در ادامه هم تلاش کردیم تا برنده شویم، اما دریافت کننده خارجی تیم شهرداری قزوین با تجربه بسیار بالای خود بهترین تصمیم‌ها را گرفت و به پیروزی تیمش کمک کرد.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه در پایان گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و از طرف خود به هر دو تیم بابت ارائه یک بازی زیبا و جذاب تبریک می‌گویم. بیشتر بخوانید: تداوم شکست ناپذیری آملی‌ها در لیگ برتر والیبال/ شهرداری قزوین پیروز جدال قعر جدولی‌ها برابر آذرباتری

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال مسعود آرمات فرهاد نفرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال مسعود آرمات فرهاد نفرزاده شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: تا فردا گذر امواج حاصل از سامانه بارشی را در سطحخ منطقه داریم که موجب بارش بران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای در برخی ساعات می‌شود.

وی اضافه کرد: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب شدت بیشتری دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: پدیده غالب برای فردا وزش باد‌های نسبتا شدید غربی است و از بعد از شهر یکشنبه تا اواسط هفته گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر خواهد شد.

به گفته بهروزی، در بعد از ظهر روز یکشنبه و در روز دوشنبه رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!