Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بررسی و رفع مشکلات عمرانی دشت آزادگان و روستا‌های تابعه آن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جلسه‌ای که با حضور حمید سیلاوی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه ها، بیمه تامین اجتماعی شهرداری‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۹ همکاری لازم را با بیمه شده‌ها داشته باشد و در مقابل شهرداری‌ها نیز منابع و سرمایه‌ها را ارائه دهند تا بتوان مشکل مزمن را رفع کرد.

شریعتی به مشکلات حوزه راه و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: مقرر شد راه و شهرسازی استان خوزستان و دشت آزادگان نظارت لازم را بر پروژه‌ها داشته باشد تا بهسازی جاده‌های شهری و روستایی به نحو مطلوبی انجام شود، ضمن اینکه مسیر‌های روستایی نظیر هوفل و ۱۰ پروژه روستایی دیگر که از محل اعتبارات نفت است، ابلاغ کنند تا عملیات آغاز گردد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان ادامه داد: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید بهسازی راه‌های شاکریه و سایر مناطقی که به آن‌ها محول شده، ظرف مدت ۲ ماه آینده انجام دهد، ضمن اینکه پل شریعتی و مسیر منتهی به این پل را تا یک ماه آینده به سرانجام برساند. به زودی افتتاح شود.

استاندار خوزستان درخصوص آب و فاضلاب شهرستان دشت آزدگان تصریح کرد: باتوجه به مشکلات مالی موجود، مقرر شد رفع مشکلات منطقه مشروطه و نخلستان در اولویت قرار گیرد تا ان شاءالله سایر مناطق درگیر فاضلاب را در قالب ماده ۵۶ پیگیری کنیم و به سرانجام برسانیم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی مناطق زائرپذیر به ویژه در ایام اربعین حسینی محسوب می‌شود، شایسته است به مطالبات شهروندان به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم، چرا که شهرستانی مرزی بوده و در سال‌های جنگ تحمیلی مردمان این سرزمین دلاوری‌ها و ایثارگری‌های زیادی از خود نشان دادند و امیدواریم با حضور مسئولان استانی شاهد رفع مشکلات عمرانی و پیشرفت و ارتقا دشت آزادگان باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات عمرانی آب و فاضلاب فاضلاب شهری دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود