Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:17:54 GMT

سه شرکت بورسی افزایش سرمایه میدهند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۳۲۶۶

سه شرکت بورسی افزایش سرمایه میدهند

جدیدترین افزایش سرمایه شرکت های بورسی اعلام شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، جدیدترین افزایش سرمایه ها اعلام شد: 

خبهمن در زیر مجموعه ها شفاف سازی میکند: افزایش سرمایه شرکت بهمن موتور.  شرح رویداد افزایش سرمایه شرکت بهمن موتور از مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال به ۶۵۰۰ میلیارد ریال ازمحل مطالبات حال شده، ثبت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش سرمایه ۷۳۳ درصدی دماوند مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

ثشرق ثبت کرد: با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۰۶۱ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

منبع: دنیای بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده