Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به شرکت «سریویجایا ایر» (Sriwijaya Air) اندکی پس از برخاستن از فرودگاه جاکارتا، پایتخت اندونزی، تماسش با برج مراقبت قطع شد.

همچنین خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ نیز به نقل از آژانس جستجو و نجات اندونزی گزارش داد هوپیمای شرکت سریویجایا ایر اندکی پس از برخاستن از جاکارتا، ارتباطش با مقامات هوانوردی اندونزی قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این خبرگزاری آمریکایی، داده‌های پایگاه سوئدی «فلایت رادار ۲۴» که موقعیت پرواز‌ها را به شکل زنده نشان می‌دهد، این هواپیما یک بوئینگ از سری ۷۳۷-۵۰۰ بوده است.

شبکه دویچه وله آلمان نیز اعلام کرد طبق اطلاعات بدست آمده از ردیابی این هواپیما، مسیر این پرواز به ساحل شما جاکارتا پس از آنکه ارتفاعش را از دست داده، منتهی شده است.

همچنین پایگاه فلایت رادار ۲۴ در حساب توییتری خود اعلام کرد پرواز SJ۱۸۲ شرکت سریویجایا در ارتفاع بیش از ۱۰ هزار پایی و پس از آنکه تنها ۴ دقیقه از فرودگاه جاکارتا برخاسته بود، گم شد.

خبرگزاری رویترز نیز از کشف بخش‌هایی از لاشه یک هواپیما در شمال جاکارتا که به نظر می‌رسد متعلق به هواپیمای سریجیوایا ایر است، خبر داد.

همچنین برخی خبرنگاران اعلام کرده اند تصاویر و فیلم از نخستین خبرنگاران در صحنه حاکی از خبر‌های خوبی نیست و قطعاتی از یک هواپیمای کوچک مشاهده شده است.

روزنامه ریپابلیکای اندونزی اعلام کرده این هواپیما ۵۹ سرنشین داشته است. شرکت سریویجایا ایر اعلام کرده در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر در خصوص این پرواز، پیش از آنکه هرگونه بیانیه‌ای دهد، است.

خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری با اعلام سقوط این هواپیمای مسافربری اندونزیایی در داخل آب، از کشف اجساد و لاشه‌هایی خبر داد.

    خبر به مرورتکمیل می شود.....

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سقوط هواپیما پارسی خبر اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود