Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:01:16 GMT

کاهش نزاع دسته‌جمعی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۳۳۰۹

کاهش نزاع دسته‌جمعی در فارس

ایسنا/فارس معاون پزشکی قانونی استان فارس اعلام کرد که برابر آخرین آمارها، میزان مراجعه کنندگان به مراکز این اداره به دلیل نزاع دسته جمعی، امسال نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

دکتر همایون حسینی‌نژاد گفت: طی هشت ماه منتهی به پایان آبان ۱۳۹۹، تعداد مراجعه کنندگان مدعی نزاع به مراکز پزشکی قانونی در فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از پزشکی قانونی فارس، حسینی‌نژاد گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۲۱ هزار و ۱۰۸ نفر ضمن مراجعه به پزشکی قانونی مدعی نزاع بوده‌اند.

وی شمار کسانیکه طی همین مدت سال گذشته به مراکز پزشکی قانونی استان فارس مراجعه کرده بودند را ۲۲ هزار و ۹۲۵ نفر اعلام کرد.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: از بین کل مراجعه کنندگان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی در فارس، ۱۴ هزار و ۴۴۵ نفر مرد و ۶۶۶۳ نفر زن بوده‌اند.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی فارس گفت: براساس آمارهای اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی، در هفت ماه منتهی به پایان مهر امسال، فارس بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و آذربایجان غربی، رتبه ششم را در این شاخص دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نزاع سازمان پزشکی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است