Web Analytics Made Easy - Statcounter

تزریق واکسن کرونای فایزر در آمریکا و انگلیس در حالی ادامه دارد که مواردی از مرگ و ابتلا پس از دریافت واکسن هر روز گزارش می شود. خبرگزاری میزان – در حالی که آمار ابتلا به بیماری کرونا، به رقم ۸۹ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۴۸ نفر و شمار تلفات این بیماری به رقم یک میلیون و ۹۲۴ هزار و ۹۶ نفر رسیده، خبرها درباره تاثیر واکسن‌های تولید شده در غرب ناامید کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «سی بی اس، مرکوری نیوز، دیلی میل و دکا هرالد»، براساس جدیدترین گزارش ها، یک پرستار ۵۱ ساله ولزی، سه هفته پس از دریافت واکسن کرونای «فایزر»، علائم کرونا را نشان داد که در پی انجام آزمایش متوجه ابتلا به این بیماری شد.   این پرستار در مصاحبه با رسانه‌ها از اعلام هویت خود خودداری کرده و گفت «به شدت ناامید و عصبانی هستم؛ زیرا احساس امنیت ناشی از دریافت واکسن کاذب بود و اکنون نگران خانواده ام هستم.»   روز جمعه نیز مقام‌های ایالت «فلوریدا»، اعلام کردند یک پزشک زنان و زایمان اهل «میامی»، ۲ هفته پس از دریافت واکسن «فایزر»، جان خود را از دست داد.   پزشکی قانونی که نمونه‌های اولیه کالبدشکافی این پزشک ۵۶ ساله را روز چهارشنبه به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های فدرال ارسال کرد، در حال بررسی دلیل مرگ این پزشک است.  بیشتر بخوانید:  یافته‌هایی درباره عوارض واکسن‌های فایزر و مدرنا  عدم کاهش ابتلا به کرونا در آمریکا با وجود واکسیناسیون همچنین همسر این پزشک در پیامی گفت «تعداد پلاکت‌های وی پس از دریافت واکسن به شدت کاهش یافت و ۱۶ روز بعد بر اثر سکته مغزی درگذشت؛ مرگ وی ناشی از دریافت واکسن بوده است.»   شرکت «فایزر» در پی اعلام این خبر، مرگ پزشک مذکور را نامرتبط با واکسن خوانده و مدعی شد «این یک مورد بسیار غیر معمول و شدید بیماری» است که بر اثر لخته شدن خون و خونریزی داخلی رخ داده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا واکسن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونای حوادث بین الملل کرونا واکسن کرونا پس از دریافت واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

افراد مختلف با توجه شدت و نوع بیماری و همچنین سطح سلامتی شان ممکن است علائم مختلفی را در اثر ابتلا به ورم معده تجریه کنند. به طور کلی رایج‌ترین علائم بروز بیماری گاستریت عبارتند از:

دل درد، سوزش معده، رفلاکس اسید معده، سوء هاضمه، بروز علائم بد گوارشی بعد از خوردن غذا، حالت تهوع، استفراغ، احساس پر بودن ناحیه بالایی شکم بعد از مصرف غذا، نفخ، سکسکه، کم شدن اشتها، مدفوع سیاه رنگ، استفراغ خون یا موادی شبیه قهوه و ….

در صورت مشاهده این علائم و داشتن تجربه بیماری‌های عفونی معده مانند زخم معده، بهتر است در اولین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تشخیص به موقع و زود هنگام در درمان بیماری گاستریت بسیار موثر است.

چه عواملی خطر بروز گاستریت معده را افزایش می‌دهند؟

استفاده مکرر از برخی دارو‌ها و مسکن‌های رایج مانند آسپرین و ایبوپروفن بدون تجویز پزشک می‌تواند باعث ایجاد پیش زمینه بیماری گاستریت شوند. علاوه بر این مصرف نوشیدنی‌های الکلی، استرس شدید و افزایش سن نیز عواملی هستند که می‌توانند خطر ابتلا به بیماری گاستریت را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران