Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمک آبرود شهرکی توریستی است که پایتخت نشین ها تا فرصت سفر کردن پیدا می کنند، به سمت نمک آبرود می روند تا چند روزی را با تفریحات هیجان انگیز شهر و همچنین جاهای دیدنی و طبیعت زیبای شمال، بهترین خاطرات سفر را برای خود بسازند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، با این مجموعه همراه باشید تا در ادامه نگاهی به نمک آبرود و جاهای دیدنی شهر بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود جزء شهرهای غربی استان مازندران  به حساب می آید و در گذشته که شهرهای نوشهر و چالوس جمعیت زیادی داشتند، تصمیم گرفته شد تا این شهر توریستی تاسیس شود تا مردم به این شهر مهاجرت کرده و از جمعیت شهرهای چالوس و نوشهر کاسته شود.

برای دسترسی به نمک آبرود هم می توان از جاده چالوس رفت که نزدیک ترین و سریع ترین راه می باشد و هم از جاده تهران – رشت که در مواقع شلوغ و ترافیک های بسیار سنگین جاده چالوس شاید منطقی تر باشد.

نمک آبرود در فاصله ۱۵ کیلومتری غرب جاده چالوس واقع شده که روزهای عادی نزدیک به ۳ ساعت طول می کشد تا از تهران به نمک آبرود رسید اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، این فاصله ۳ ساعته گاه نزدیک به ۵ ساعت نیز می رسد.

اجاره ویلا در نمک آبرود با لوکس ویلا بعد از شکست کرونا

نمک آبرود تنوعی از ویلاهای مختلف برای گردشگران دارد تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای بهترین اقامتگاه در نمک آبرود را اجاره کند اما در نمک آبرود، ویلاهای جنگلی بخصوص ویلاهای دوبلکس به دلیل برخوردای از امکانات بیشتر و همچنین دارای چشم انداز بی نظیر از دریا و جنگل در میان گردشگران محبوب تر هستند.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید ویلاهایی که در نزدیکی تله کابین نمک آبرود واقع شده اند همواره قیمت های به مراتب بیشتری نسبت به سایر ویلاهای شهر دارند.

در شرایط کرونایی کشور که شاهد حضور این ویروس در تمام نقاط ایران هستیم، سفر به شهرهای شلوغ ایران بخصوص مناطقی مانند نمک آبرود، جز به خطر انداختن سلامتی برای خود و اطرافیان، هیچ چیز دیگری عایدتان نخواهد شد.

ممکن است سفر و اجاره ویلا در نمک آبرود بسیار جذاب و لذت بخش باشد اما به لطف کرونا، این سفر می تواند آخرین سفر جذاب خود و اطرافیان بوده و یک عمر حسرت سفر نکردن را بخورید پس در حال حاضر، بهترین راه برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان، عدم سفر حتی به مناطق اطراف شهر است چرا که بعد از شکست کرونا، خاطرات سفر می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد.

معرفی دیدنی های نمک آبرود

نمک آبرود تنوعی جاذبه های دیدنی و تفریحات جذابی دارد که باعث محبوبیت شهر در میان گردشگران شده است. اگر بخواهیم نگاهی به جاهای دیدنی نمک آبرود بیاندازیم، می توانیم به تله کابین نمک آبرود به عنوان محبوب ترین جاذبه دیدنی شهر اشاره کنیم.

تله کابین نمک آبرود از جمله مرتفع ترین و طولانی ترین تله کابین های کشور است که در فصل بهار و پاییز شلوغ ترین دوران خود را می گذراند چرا که گردشگران همواره با سوار شدن بر این تله کابین، از میان جنگل های زیبای شمال عبور می کنند تا به ارتفاعات برسند.

مجموعه تفریحی تله کابین نمک آبرود

همواره شلوغ ترین منطقه نمک آبرود، مجموعه تله کابین است. در این منطقه تفریحات مختلفی ارائه می شود که برخی از آن ها را می خواهیم در ادامه معرفی کنیم.

پینت بال جنگلی نمک آبرود

معمولاً در اکثر نقاط مختلف ایران، زمین های پینت بال به صورت مصنوعی ساخته شده اند اما در نمک آبرود، گردشگران می توانند پینت بال را در جنگل های زیبای شمال تجربه کنند.

پینت بال جنگلی نمک آبرود در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است و در روزهای شلوغی شهر، می بایست ساعت ها در صف منتظر بمانید تا بتوانید وارد زمین شوید.

سورتمه نمک آبرود

اکثر مردم تجربه سوار بر سورتمه در شهربازی های مختلف ایران را داشته اند. سورتمه ها معمولاً در فضای محدود هستند و جز ترس و هیجان، لذت دیگری ندارند اما در شهر نمک آبرود می توانید سورتمه سواری را در جنگل تجربه کنید.

سورتمه نمک آبرود مسیری طولانی دارد که از میان درختان زیبا و طبیعت شمال عبور می کند که سوار شدن بر آن را شدیداً پیشنهاد می کنیم.

آکوالیون و نمایش شیر دریایی

یکی از جذاب ترین قسمت های مجموعه نمک آبرود، آکوالیون است. در آکوالیون نمک آبرود یک شیر دریایی اسپانیایی وجود دارد که بیش از ۸۰ حرکت نمایشی را برای گردشگران اجرا می کند.

در آخر پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به نمک آبرود بعد از پایان کرونا را داشتید، نمک آبرود جنگل های بی نظیری دارد و همواره طبیعت گردی و آفرودسواری در جنگل های نمک آبرود، جزء محبوب ترین تفریحات جوانان می باشد که پیشنهاد می کنیم شما هم ساعاتی را در میان درختان بلند قامت، منطقه ای بکر به همراه صدای دلنشین پرندگان اتراق کنید.

برای اجاره ویلا در نمک آبرود هم خوب است بدانید به دلیل محبوبیت شهر در میان گردشگران، همواره در روزهای شلوغ گردشگری پیشنهاد می کنیم از یک هفته قبل نسبت به رزرو ویلای مورد نظر خود از طریق کارشناسان لوکس ویلا اقدام کنید چرا که با پایان کرونا، سفر به شهرهای محبوب شمال افزایش پیدا کرده و یکی از چالش های پیش رو گردشگران، اجاره سوئیت و ویلا خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمک آبرود اجاره ویلا تله کابین نمک آبرود پیشنهاد می کنیم نمک آبرود نمک آبرود لوکس ویلا پینت بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!