Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه «بهمن سبز» درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» گفت: این فیلم در ۳ روز ابتدایی تنها در سینماهای بازگشایی شده حوزه هنری در شهرهای با وضعیت زرد، ۳۶۵۰ تماشاگر به خود جذب کرده و ۵۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این آمار فروش با توجه به تعطیلی سینماهای استان تهران و مازندران و دایر بودن تنها ۳۷ سینما از سینماهای حوزه هنری در کشور بسیار قابل توجه است و پیش بینی می‌کنیم این روند ادامه دار باشد.

فرجی افزود: این فیلم روز گذشته در پردیس سینمایی هویزه مشهد به تنهایی ۷۵۰ مخاطب داشت که آمار بی سابقه‌ای در دوران کرونا است. این درحالی است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی، آخرین سانس سینماها ساعت ۱۹ است و ما سانس شبانه نداریم.

مدیر پخش «بهمن سبز» بیان کرد: از سویی تنها سینماهای حوزه هنری حاضر به بازگشایی در شرایط فعلی شده‌اند و ما سایر سینماهای دولتی و بخش خصوصی را نداریم که می‌توانست به فروش بسیار کمک کند.

فرجی در پایان با اعلام بازگشایی سینماهای تهران از امروز شنبه ۲۰ دی ماه گفت: با زرد شدن وضعیت کرونا در شهر تهران، سینماهای این استان از امروز ۲۰ دی ماه اجازه بازگشایی خواهند داشت که می‌تواند اتفاق مبارکی باشد و این فیلم حداقل در شهر تهران چند سینما برای میزبانی از علاقه مندان داشته باشد.

کد خبر 5117750 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: دیدن این فیلم جرم است غلامرضا فرجی اکران عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران قاسم سلیمانی جشنواره فیلم عمار شبکه پنج سیما دیدن این فیلم جرم است برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه فیلم سینمایی ویروس کرونا حسین مسافر آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان