Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طبق آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، هم اکنون وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرهای کشور به گونه ای است که هفت شهر در وضعیت قرمز، ۳۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۴۱۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین طبق اعلام سخنگوی این ستاد، در شهرهای آبی تقریبا تمام مشاغل با رعایت پروتکل‌ها که متعاقبا اعلام می‌شود آزاد هستند و می‌توانند فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

محدودیت حداکثری در هفت شهر

از هفت شهر قرمز کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، پنج شهر آمل، ساری، فریدونکنار، قائم شهر و نکا در استان مازندران و ۲ شهر بندرگز و کردکوی در استان گلستان هستند. وضعیت محدودیت های ورزشی در این هفت شهر قرمز اینگونه است که مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

تغییر وضعیت تهران و البرز

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد آخرین وضعیت استان‌های تهران و البرز نیز، اعلام کرد که پس از هفته‌ها وضعیت این ۲ استان به وضعیت زرد تبدیل شده است. بنابراین محدودیت های ورزشی در استان های تهران و البرز به گونه ای خواهد بود که تا پایان هفته جاری یعنی ۲۶ دی ماه، صرفا باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی مجاز به فعالیت نیستند و پس از هفته های محدودیت، فعلا و تا پایان هفته جاری استخرهای سرپوشیده مجوز فعالیت خواهند داشت.

مناطق نارنجی

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۳۰ شهر در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ قرار دارند و محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

مناطق زرد

همچنین طبق اعلام، نقاطی نیز که در وضعیت زرد قرار دارند سطح شغلی ۴ در آن ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی است که وضعیت ۴۱۱ شهر زرد اعلام شده و شامل محدودیت های سطح شغلی چهارم تا پایان هفته جاری خواهند شد.

پربیننده ترین ماجرای ترسناک‌ترین دیدار استقلال-پرسپولیس +عکس رقیب بیرانوند مصدوم شد +عکس سرمربی رئال مادرید کرونا گرفت؟ +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ورزش مسابقات ورزشی ویروس کرونا کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا استخرهای سرپوشیده شهر در وضعیت ورزشی سالنی هفت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شش شهر خوزستان در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۲:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۳۹، حفاری ۱۱۷و نیوساید ۱۲۷ و پادادشهر ۱۰۶ و شهرهای اندیمشک ۱۰۶، حمیدیه ۱۰۱، دزفول ۱۱۶، ماهشهر ۱۲۷ و هندیجان ۱۲۷ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز گذشته و را به صورت غیرحضوری اعلام کرد و امروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749345

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان