Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی هفته یازدهم مقابل استقلال اظهار داشت: پس از بازی با ذوب‌آهن با توجه به فاصله زمانی که بین این مسابقه با دیدارمان مقابل استقلال وجود داشت، سه روز به بازیکنان استراحت دادیم زیرا در این مدت بازی‌های سنگینی انجام داده و نیاز به این استراحت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز تمرینات خود را آغاز کردیم و در طول هفته کارمان را برای دیدار مهم با استقلال ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند تیم از زمان سرمربیگری مسعود شجاعی خوب و امیدوارکننده است و بازی‌های با کیفیتی را از تراکتور می‌بینیم. هرچند در بازی با شهر خودرو و صنعت نفت با وجود اینکه مستحق برد بودیم، نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم، اما مقابل ذوب‌آهن هم نمایش خوبی داشتیم و هم 3 امتیاز را کسب کردیم تا فاصله ما با صدر جدول زیاد نشود. این موضوع برای آینده امیدوار کننده است. می‌خواهیم در دیدارهای آتی ضمن کسب امتیاز، همین کیفیت خوب را هم نمایش بدهیم تا طبق آنچه در سطح تراکتور است ظاهر شویم و در بالای جدول بمانیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره ادعای یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه احسان حاج صفی به دلیل اختلاف با مسعود شجاعی در آستانه حضور در سپاهان قرار دارد، توضیح داد: برای من جالب است بدانم این شایعه کذب از کجا نشأت گرفته است. دژاگه، حاج صفی و شجاعی به عنوان سه بازیکن بزرگ و با تجربه ما از لحاظ شخصیت و رفتار حرفه‌ای بی‌نظیر هستند و هر سه نفر ارتباط فوق‌العاده خوبی با هم دارند.

چمنیان افزود: احسان با وجود اینکه در بازی با ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت نتوانست برای تراکتور بازی کند در اردوی تیم حضور داشت و در آخرین تمرین ما قبل از این مسابقه کنار زمین بود. دلسوزانه از تیم حمایت کرد و صحبت‌های خوبی هم با شجاعی انجام داد. در روز بازی هم همراه تیم به ورزشگاه آمد و هیچ مشکلی وجود نداشت. حتی وقتی قبل بازی در رختکن حلقه اتحاد تشکیل دادیم، طبق معمول حاج صفی برای بازیکنان صحبت کرد و شعار داد. در نهایت برای تیم آرزوی موفقیت کرد و تا آخرین لحظه‌ای که بچه‌ها به تعطیلات رفتند کنار تیم بود.

مربی تراکتور تصریح کرد: فکر می‌کنم مطرح شدن این شایعه با هدف تخریب بوده زیرا روح تیمی در تراکتور به وجود آمده و همه نفرات با تمام وجود تمرین و تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. حتی خود مسعود شجاعی که در بازی با ذوب‌آهن برای اولین بار از زمان سرمربیگری‌اش از ابتدا به زمین رفت، همین موضوع را نشان داد و فکر نمی‌کنم در دوران جوانی‌اش هم تا این اندازه دویده باشد. همین تلاش‌هایش هم به سایر نفرات انگیزه می‌دهد. چنین شایعه‌ای صحت ندارد و خوشبخانه بین مجموعه تیمی ما مشکلی نیست.

چمنیان درباره تفاوت این تیم در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان با مسعود شجاعی گفت: در دوران منصوریان به عنوان مشاور فنی کنار تراکتور بودم و نقطه نظرات خود را به وی منتقل می‌کردم. از نکته‌هایی که صلاح می‌دانست استفاده می‌کرد، اما در دوره سرمربیگری شجاعی با پوشیدن لباس وارد زمین شده و طراحی تمرینات را طبق همفکری با سایر اعضای کادر فنی برعهده داریم. تمرینات کامل‌تری را بر اساس نقاط ضعف و قوت خودمان انجام داده و دیدگاه‌های تاکتیکی را تا حدی ارتقاء دادیم. شاید تداوم حضور منصوریان روی نیمکت تراکتور می‌توانست وضعیت تیم را نسبت به ابتدای مربیگری‌اش بهتر کند اما در حال حاضر نسبت به دوران وی کیفیت بازیکنان بیشتر شده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با رعایت نکات تاکتیکی خیال مسعود شجاعی راحت شود تا بتواند در کنار سرمربیگری، بازی هم بکند. بازی با ذوب‌آهن نشان داد استفاده نکردن شجاعی در زمین حیف است. وقتی وی در زمین است سایر اعضای کادر فنی به هم کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا کار تیم پیش برود. مسعود شجاعی هم تصمیم‌گیرنده است و مشکل خاصی هم نداریم. کیفیت تمرینات ما بالا رفته و این موضوع را در تیم می‌بینیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم توضیح داد: طبق قولی که مسؤولان باشگاه داده بودند قبل از بازی با ذوب‌آهن به اعضای تیم پرداختی داشتند تا انگیزه مضاعفی برای بازیکنان ایجاد شود. بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی هم پرداخت شد تا خوشبختانه از این نظر تراکتور در کنار سایر تیم‌ها جلو بیاید و مشکلی نداشته باشیم.

چمنیان درباره دلیل غیبت احسان حاج صفی در تمرین امروز تراکتور عنوان کرد: امروز تمرین بدنی داشتیم و هنوز تمرینات تیمی شروع نشده است. حاج صفی هم به دلیل آسیب‌دیدگی اش جدا از تیم تمرین کرد. وی  اکنون در تبریز حضور دارد و تا دو سه روز دیگر به تمرینات گروهی ملحق خواهد شد. حاج صفی برای بازی با استقلال مشکل خاصی ندارد و می‌توانستیم با برخی اقدام‌های پزشکی وی را به بازی با ذوب‌آهن برسانیم ولی برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش، تشخیص دادیم این بازی را استراحت کرد.

وی افزود: درباره اشکان دژاگه هم باید بگویم این هفته از آلمان بازمی‌گردد و اقدامات درمانی خود را پیگیری می‌کند. قرار است پس از ورود به ایران مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرد و امیدواریم به بازی با استقلال برسد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتور عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر احسان حاج صفی سرمربی تیم فوتبال تراکتور بازی با ذوب آهن مسعود شجاعی کادر فنی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم