Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رضا موسوی مشکینی در گفت و گویی اظهار داشت: با تغییر شرایط جوی در سه روز گذشته وضعیت هوای شهر قم در شرایط قابل قبول قرار گرفت، اما در هفته پیش رو به دلیل پایداری هوا شاهد افزایش غلظت آلاینده ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام آلودگی هوا مردم به ویژه گروههای حساس باید برای حفظ سلامتی خود و کاهش آلودگی هوا، از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و فعالیت های سنگین به شدت پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت خودداری از اعلام میزان آلودگی هوا توسط برخی مسئولان غیرمرتبط بدون انجام هماهنگی های لازم با این اداره کل تأکید کرد و گفت: خوشبختانه صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی در اعلام وضعیت آلودگی هوا و هشدارهای لازم به شهروندان همکاری و مشارکت خوبی با این اداره کل دارند.

وی با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست نهاد ذیصلاح در اعلام وضعیت آلودگی هوا به نهادهای ذیربط است، خاطرنشان کرد: بررسی شاخص ها و میزان غلظت ذرات گوناگون که توسط ایستگاههای سنجش آلودگی هوا به دست آمده است، موضوعی کاملا فنی و نیازمند تجزیه و تحلیل کارشناسی است.

موسوی در پایان با بیان اینکه امروز وضعیت هوای شهر قم در وضعیت آلوده برای گروههای حساس است، تصریح کرد: امیدواریم در هفته های آتی با بروز پدیده وارونگی دما، واحدهای آلاینده صنعتی با کاهش فعالیت خود و شهروندان نیز با کاهش استفاده از وسایل نقلیه موتوری و مصرف سوخت خانگی در عدم ایجاد آلودگی هوا در شهر قم همکاری کنند.

برچسب‌ها قم اداره کل حفاظت محیط زیست قم آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اداره کل حفاظت محیط زیست قم آلودگی هوا قم اداره کل حفاظت محیط زیست قم آلودگی هوا اخبار کنکور کل حفاظت محیط زیست آلودگی هوا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه در جریان بازدید از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست بر خواهد گشت.

همچنین استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6089984

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است