Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام کمیته فنی فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران حاضر در اردوی آب‌های آرام مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی به ریاست علیرضا سهرابیان و با حضور رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون و محمود ساویز، مسعود میرسعیدی، محسن میلاد، الیاس اقلیمی و الهه خوارزمی اعضای کمیته فنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس علی آقامیرزایی، پیمان قوی‌دل، امین بوداغی و پوریا شریفی در کایاک مردان، الناز شفیعیان، هدیه کاظمی و تانیا کارگرپور در کایاک بانوان، محمدنبی رضایی، شاهو ناصری و عادل مجللی در کانوی مردان و پریسا محمدزاده، هدیه خیرآبادی، آتنا رئوفی و مهسا کهنسال در کانوی بانوان نفرات منتخب کمیته فنی برای حضور در بندر خمیر هستند.

تیم ملی آب‌های آرام ایران اواخر اسفند مسابقات کسب سهمیه المپیک را در پیش دارد. این رقابت‌ها در قاره آسیا در مواد کایاک یک نفره و دو نفره 1000 متر مردان، کانوی یک نفره و دو نفره 1000 متر مردان، کایاک یک نفره 200 متر مردان، کایاک یک نفره 500 متر بانوان، کایاک یک نفره 200 متر بانوان، کانوی دو نفره 500 متر بانوان و کانوی یک نفره 200 متر بانوان برگزار خواهد شد.

نفرات برتر انتخابی تیم ملی قایقرانی مشخص شدند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کایاک یک نفره متر بانوان کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک روسیه جریان دارد و در دور ششم، تیمآقایان و تیم بانوان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های «تولاسیتی» و «مسکوسیتی» قرار گرفتند.

در این دیدارها تیم مردان ایران با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و تیم بانوان به تساوی ۲ به ۲ دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان دور ششم مسابقات شهرهای آسیا، تیم مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشینروسیه در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم شطرنج مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم بانوان باترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

کد خبر 6089389

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران