Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در رزمایش رزمایش اهداء بسته‌های معیشتی و بهداشتی که با همکاری هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد،گفت: شکر نعمت خدا بر همه ما لازم است و در پرتو این انقلاب ما از نعمت مدیریت مقام ولایت و رهبری وابسته به امام معصوم (ع) و حاکمیت الله برخورداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی موفقیت‌های بسیاری را به دنبال داشته و این موفقیت با همکاری عموم مردم صورت پذیرفته است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: همکاری و فعالیت سپاه، کمیته امداد، هلال احمر، ستاد فرمان اجرایی امام و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها و گروه‌ها بیش از ١میلیون و ٣٠٠ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است؛ و در تلاشیم نیازمندی در بین این توزیع‌ها استثنا نشود و جا نماند. بیشتربخوانید توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان متضرر از کرونا
آیت الله علم الهدی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی نقش بسزایی برای رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا به عهده داشته است و من از کسانی که برای رفع مشکلات در تلاشند تشکر می‌کنم.

نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اهدای ٢٦ هزار بسته معیشتی از ابتدای اجرای طرح گفت: در ششمین دوره از رزمایش اهدای بسته‌های معیشتی در استان خراسان رضوی بیش از ٣ هزار و ٥٠٠ بسته معیشتی به خانواده‌های متاثر از ویروس کرونا اهداء شده است.
او افزود: ارزش مالی بسته‌های معیشتی در این دوره از رزمایش بیش از یک میلیارد تومان برآورد می‌شود که از محل اهداء کمک‌های مردمی تامین شده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در رزمایش مشترک هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۶هزار بسته بهداشتی نیز برای توزیع بین حاشیه نشینان و خانواده‌های آسیب دیده استان آماده شده است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی ویروس کرونا مقام معظم رهبری بسته های معیشتی بسته معیشتی هلال احمر هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی افزود:این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود