Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد صادق بصیری روز شنبه در ستاد کرونای استان کرمان افزود: در دنیا با سیر صعودی ابتلا به کرونا مواجه هستیم، اما در ایران طی هفته گذشته ۸۰ درصد کاهش بستری و ۷۰ درصد کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ را داشتیم.

وی بیان کرد: رنگ بندی وضعیت شهرها در بحث کرونا تغییر کرده و رنگ آبی اضافه شده است و هفت شهر کشور در حاشیه دریای خزر در وضعیت قرمز به معنای خیلی پرخطر، ۳۰ شهر وضعیت نارنجی و پرخطر، ۲۰۹ شهر زرد به معنی خطر متوسط قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار داشت: در شهرهای به وضعیت زرد ممنوعیت تردد بین شهری برداشته شده است، اما منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در همه شهرها به قوت خود باقی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: کادر اداری مدارس باید طبق مصوبات سایر ادارات در مدارس حضور داشته باشند و در ادارات استان کرمان نیز در هفته جاری بنا به وضعیت، دو سوم حضور کارکنان و یک سوم دورکاری است.

بصیری با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهادت‌ سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: با همکاری ستاد برگزاری مراسم در استان،  دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها، برنامه های سالگرد به خوبی، با امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد که قدردان این همه تلاش و همت هستیم و در ستاد ملی کرونا این مساله مطرح و وزیر بهداشت از مسئولان استان قدردانی کرد.

نباید کرونا عادی انگاری شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به کاهش آمار افراد فوت شده بر اثر کرونا گفت: نباید شرایط را عادی قلمداد کنیم و همچنان رعایت پروتکل ها و سخت گیری ها انجام شود تا وضعیت حفظ، و دررنهایت سفید و زنجیره انتقال بیماری کاملا قطع شود.

حمید رضا رشیدی نژاد افزود: در بحث مرگ و میر روزانه، متوسط هفتگی مهم است و متاسفانه ۸۵ درصد از بیمارانی که در آی سی یو بستری و زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند،  فوت می کنند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: همکاری همه از جمله بسیج، هلال احمر، اصناف، سازمان تبلیغات و مجموعه های حمایتی موجب شده به لحاظ عملکردی در این طرح و در کشور وضعیت نسبتا خوبی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان های انار، رودبار جنوب، ریگان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج و کهنوج وضعیت آبی دارند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دچار خیز مجدد کرونا نشویم تاکید کرد: از همه هم استانی ها و مسئولان تقاضا دارم همچنان فعالیت ها ادامه داشته و اطلاع رسانی رسانه ها هم کم نشود تا به بهبودی کامل برسیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان محدودیت های کرونا ویروس کرونا کرمان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی