Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:36:20 GMT

سعید فتاحی نایب رئیس آجورلو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۰۶۵

سعید فتاحی نایب رئیس آجورلو شد

مسئول سابق برگزاری مسابقات لیگ برتر به جمع نفرات مصطفی آجورلو در انتخابات فدراسیون فوتبال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، بر طبق قانون هر نامزد ریاست فدراسیون فوتبال باید سه نفر را به عنوان نواب خود انتخاب کند که مصطفی آجورلو سعید فتاحی را به عنوان نایب رئیس دوم خود معرفی کرد.نایب رییس اول او نصر اصفهانی رییس هیئت مدیره نفت آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتاحی پیش از این به عنوان کارشناس ورزشی در انتخابات ثبت نام کرده بود که با این وصف  به عنوان نایب رئیس هم در انتخابات حضور خواهد داشت. به این ترتیب اگر آجورلو در انتخابات رای بیاورد او مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ را بر عهده خواهد گرفت.

 

گفتنی است که فتاحی پس از اختلاف با بهاروند از سازمان لیگ جدا شد و بعد از آن با وجود داشتن پیشنهاداتی، هیچ سمت اجرایی در فوتبال ایران را قبول نکرده است.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال مصطفی آجورلو سعید فتاحی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال مصطفی آجورلو سعید فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی