Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد پست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مهدی مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته شده در فوتبال ماست و برای ثبت‌نام نیازی به حضور در فدراسیون ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد حمیداوی که برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال جهت حضور در پست هیئت رئیسه به فدراسیون فوتبال آمده بود، اظهار داشت: مدارک من کامل نبود و پس از تکمیل مدارک، ثبت‌نامم را تکمیل کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله که بتوانیم دست به دست عزیزان برای فوتبال پاک گام برداریم. برای ثبت‌نام در پست ریاست و هیئت رئیسه فدارسیون افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند باید در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کنند.

نامزد پست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلاتی که برای ثبت‌نام مهدی مهدوی‌کیا پیش آمده است، گفت: مهدی مهدوی‌کیا شخصیتی شناخته در فوتبال ماست و نیازی به حضور در فدراسیون ندارد. من هادی مهدوی‌کیا را دیدم که فکر می‌کنم وکالت تام‌الاختیار از برادرش دارد.

حمیداوی در پاسخ به این سؤال که آیا فرم ثبت‌نام علی کریمی را پر کرده است، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید که این موضوع سِکرت بماند.

وی راجع به ثبت‌نام مدیران پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد: الان هر عزیزی که احساس می‌کند توانمندی دارد باید جلو بیاید. ما باید دو نگاه داشته باشیم. یک نگاه فوتبالی و دوم بحث حفظ کردن بیت‌المال است. یادمان نرود که نباید خطایی انجام دهیم. امیدوارم که اتفاقات خوب برای فوتبال ما رقم بخورد. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برای ثبت نام هیئت رئیسه مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد