Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، اداره اطلاع رسانی حشد الشعبی عراق اعلام کرد: نیروهای تیپ ۴۱ حشد الشعبی و ارتش با حمایت بالگردهای ارتش عراق امروز عملیاتی را در جنوب سامراء انجام دادند.
 
در این بیانیه آمده است: در جریان این عملیات، نیروهای حشد الشعبی و ارتش عراق با داعشی ها درگیر شدند.
 
از سوی دیگر عبدالخالق العزاوی عضو کمسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که بیش از ۵۰ درصد از حملات داعش از سوی تک تیراندازان این گروه تکفیری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: طی ماه گذشته به شکل قابل ملاحظه ای داعشی به حملات تک تیراندازان روی آوردند و نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف قرار دادند که تلفاتی به دنبال داشته است.
 
العزاوی تاکید کرد: علت روی آوردن داعش به این شیوه به سبب ناتوانی آن در رویارویی مستقیم برای جلوگیری از تلفات آن است زیرا شمار تکفیری ها اندک و در مناطق دور دست و صعب العبور به سر می برند.
 
این عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق گفت: داعش بسیار ضعیف شده است و اخباری که در سایت های جعلی خود منتشر می کنند در واقع تلاشی برای بالا بردن روحیه عناصر خود است. استراتژی مبارزه با داعش بر اساس عملیات های غافلگیر کننده و فعال کردن بُعد اطلاعاتی و هدف قرار دادن مراکز آن است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یک‌شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک پیشرفته کروز الارقب هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی عراق بامداد یک‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک پیشرفته کروز الارقب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه نیز اعلام کرد که تل‌آویو را هدف دو موشک کروز پیشرفته الارقب قرار داده است.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ حمله علیه مواضع دشمنان انجام داده که ۹۰ هدف به مواضع آمریکایی‌ها و متحدانش در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به مواضع و پایگاه‌های دشمن در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 750705

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی