Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم‌های برق در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و گشت زنی هدفمند یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کشف مقادیری سیم برق و نیز قیچی مخصوص سیم بری از متهم افزود: متهم در تحقیقات ماموران پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

۳ سارق حرفه‌ای منزل در دام پلیس اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل در سطح اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام کار علمی و اطلاعاتی، ۳ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان دربازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز اعتراف نمود و از مخفیگاهشان یک دستگاه تیبا ۲ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و توقیف شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارقان حرفه‌ای منازل در دزفول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دزفول سرهنگ روح اله گراوندی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی ۵ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سیم برق ساختمان‌های نیمه کاره، دوربین‌های مدار بسته، تعداد زیادی لامپ و کلید پریز، شیر آلات ساختمانی کشف شد و پس از شناسایی سارقان از سوی مالباختگان، متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان منزل در اهواز مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان اظهار کرد: در پی تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و اعلام سرقت منزل از سوی یکی از شهروندان و وقوع سرقت‌های مشابه در سطح اهواز، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی ۳ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه پژو پارس مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارق سیم برق سارق منزل جهت سیر مراحل قانونی پلیس آگاهی استان سطح شهرستان دستگیر کردند دستگیری سارق دستور کار سارق حرفه ای قرار گرفت مرجع قضائی فقره سرقت سرقت منزل سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع چند فقره سرقت آهن آلات از پل‌های عابر پیاده طی روزهای اخیر در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری آن محله قرارگرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: از آنجا که برش و سرقت برخی از آهن آلات این پل هوایی امکان ایجاد خطر سقوط را برای شهروندان به وجود می‌آورد، تیم های عملیاتی بر اساس توضیحات شهروندان ضمن حضور در محدوده مذکور به تحقیقات محلی خود ادامه دادند تا متهم یا متهمان شناسایی شوند.

طرهانی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری مشخصات و مخفیگاه سارقان مذکور را شناسایی کرده و برابر هماهنگی‌های انجام شده از سوی مرجع قضایی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:‌متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات شهرداری، اداره برق و ۱۰ فقره سرقت مشابه از پل های عابر پیاده اعتراف کرده و اعلام شکایت نماینده حقوقی شهرداری کهریزک، به همراه پرونده راهی دادسر شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904027

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند