Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دادگرنیا، رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: با هدف تشدید نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی بازرسی مشترکی از واحد‌های پرورشی شهرستان بهاباد صورت گرفت.

او افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی در سطح دنیا و کشور ما برای مدیریت بیماری کرونا نظارت بر نحوه اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در کلیه بخش‌ها بخصوص بخش‌های پرورش دام و طیور ایستگاه‌های جمع آوری شیر، کشتارگاه‌ها و غیره  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار داشت: این طرح که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده در نظر دارد با تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون از طریق سه راهکار نظارت مردمی، نظارت تیم‌های بهداشتی و نظارت سایر دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل این بیماری اقدام کند.

دادگرنیا اظهار داشت: از این رو به اتفاق بازرسان شبکه بهداشت شهرستان بهاباد از دامداری‌ها و مرغداری‌های این شهرستان بازدید به عمل آمده و نکات مورد نظر گوشزد، مشکلات موجود ثبت و تذکر داده شد تا رفع شوند.

سعید دادگرنیا، رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همگی باید کوشا بوده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک تلاش کنیم.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی استان بهداشت و درمان نظارت دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد