Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:20:51 GMT

خبر شیرین به میلان؛ بالاخره بازگشت زلاتان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۷۷۱

خبر شیرین به میلان؛ بالاخره بازگشت زلاتان

نام زلاتان، ستاره سوئدی و گلزن روسونری در لیست این تیم برابر تورینو قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در اوایل فصل عملکرد درخشانی داشته و خود را به صدر جدول گلزنان سری آ رسانده بود، چند هفته ایست به علت مصدومیت قادر به همراهی میلان نبوده و بازی های مهمی را از دست داده است. میلان امشب در دیداری مهم به مصاف تورینو خواهد رفت و ممکن است زلاتان در این مسابقه برای دقایقی قادر به حضور در میدان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان دیروز در نشست خبری قبل از این دیدار فاش کرد که زلاتان به مرز آمادگی نزدیک شده، اما بعید است در دیدار مقابل تورینو در ترکیب ثابت قرار گیرد و این سرمربی ایتالیایی قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند. امروز اسکای مدعتی شد شاید زلاتان در 10 دقیقه پایانی وارد میدان شود و احتمالا از هفته های آتی می تواند در ترکیب ثابت میلان قرار گیرد.

 

همچنین احتمالا هاکان چالهان اوغلو نیز امشب شرایط قرار گرفتن در ترکیب ثابت را نخواهد داشت و به احتمال فراوان براهیم دیاز پشت سر رافائل لئائو در زمین حضور خواهد یافت. میلان در هفته های اخیر مشکلات زیادی را به علت تعدد بازیکنان مصدوم خود تجربه کرده، اما همچنان موفق به حفظ صدر جدول شده و با بازگشت زلاتان، شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

 

آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان