Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمدرضا اسدی، مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه گفت: از ابتدای شروع برنامه بازآفرینی شهری در ابرکوه چهار طرح به عنوان طرح‌های شاخص شهری مطرح شده که از این میان دو طرح به مرحله‌ی اجرا رسید و دو طرح دیگر نیز با توجه به اتمام پروسه طولانی تهیه و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس طرح ساماندهی اراضی انتهای کوچه علی موسی الرضا (ع) در محله جهانستان و طرح آماده سازی اراضی ضلع شمالی خیابان شهیدان پورنجفی، اهدافی نظیر توسعه شهری و رفع گتوی شهری جهانستان، افزایش خدمات محله‌ای و عرضه‌ی کاربری‌های محلی مورد نیاز شهر صورت گرفته است.

اسدی بیان داشت: در قالب این طرح اراضی بلااستفاده در دو نقطه شهر به کاربری‌های مورد نیاز نظیر مسکونی، آموزشی، فضای سبز و تجاری محلی تبدیل می‌شود.
این مسئول در ادامه اظهار کرد: افزایش خدمات محلی و برنامه ریزی در قالب نگرش محله محور با جلب مساعدت و همکاری مالکین اراضی رها شده فوق دو تجربه موفق در مدیریت شهری با هدف ارتقا سطح کیفی محلات شهر از نتایج این دو طرح است.

احمدرضا اسدی، مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه گفت: وسعت محدوده طرح اراضی خیابان شهیدان پورنجفی بالغ بر پنج هکتار و اراضی انتهای کوچه علی موسی الرضا (ع) هشت هزار مترمربع است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرسازی و معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد