Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:05:26 GMT

پیکان مغلوب فولاد سیرجان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۸۶۲

پیکان مغلوب فولاد سیرجان شد

تیم والیبال فولاد سیرجان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر توانست حریف خود را شکست دهد.

 

به گزارش"ورزش سه"به نقل از خبرنگار فارس، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم های فولاد سیرجان و پیکان تهران از ساعت 14:30 در سالن فدراسیون والیبال مقابل هم قرار گرفتند.

 

در این مسابقه تیم فولاد سیرجان توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 21 از سد پیکان عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هفتمین شکست تیم والیبال پیکان و سیزدهمین پیروزی تیم سیرجان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به ثبت رسید.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی