Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پالایش بیمه فعالان قرآنی برای اولین‌بار در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است و همچنین در راستای افزایش دعوت مردم به نماز و آشنا شدن با این فریضه الهی در تمام شهرستان‌های استان برنامه‌های متنوعی با موضوع نماز پیش‌بینی شده است.

مدیر امور قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقه عکاسی و خوشنویسی نماز، مقاله‌نویسی، مسابقات مجازی، شعر، انشانویسی، ساخت کلیپ، داستان‌نویسی با رویکرد نماز و قرآن در شهرستان‌های مختلف استان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی به جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» اشاره کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جهش تولید همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره‌ای با رویکردهای مختلف برای علاقه‌مندان به امور دینی برگزار می‌کند.

وی در خصوص بخش‌های مختلف این جشنواره عنوان کرد: بخش هنری خوشنویسی و نقاشی‌خط آیاتی از قرآن کریم با موضوعات وحدت، مبارزه با طاغوت، ظلم‌ستیزی، پیروزی حق و بصیرت، بخش نقاشی در دو گروه سنی کودک و نوجوان تا 18 سال با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی و بزرگسال با موضوع قرآن، انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و نماز برگزار می‌شود.

مدیر امور قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بخش پوستر با موضوع قرآن، جوانان، وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی، بخش قرآن و عترت با موضوع تدبر در قرآن، محافل انس با قرآن، تهیه پادکست 3 الی 5 دقیقه‌ای، برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان و تکریم از فعالان امور قرآن و عترت استان و بخش نهج‌البلاغه با رویکرد نامه 31 نهج البلاغه سفارش امام علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات و ارسال آثار تا 5 بهمن ماه 1399 فرصت دارند و می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تقاطع بلوار کاشانی و فارابی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر واحد امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند و برگزیدگان همزمان با ایام الله دهه فجر معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری علی امینی قرآن و عترت جشنواره قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امور قرآن و عترت انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد