Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:25:10 GMT

استقرار متخصصان طب اورژانس در بیمارستان میلاد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۹۷۹

استقرار متخصصان طب اورژانس در بیمارستان میلاد

سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد از ایجاد تحول در خدمات اورژانس خبر داد و گفت: از نیمه اسفند ماه سال گذشته، متخصصین طب اورژانس در بیمارستان مستقر و به بیماران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش ایسنا، دکتر نسیم غفوریان با بیان اینکه با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند افزود: متاسفانه با وجود دستورالعمل جامع اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و استقرار متخصصین طب اورژانس در بسیاری از بیمارستان های تهران و کشور ، بیمارستان میلاد فاقد متخصصین طب اورژانس بود که با پیگیری و دستور دکتر حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان، زمینه خدمات آنان به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوریان تعیین تکلیف سریع بیماران اورژانس، کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس، افزایش آمار احیای قلبی موفق و افزایش رضایتمندی بیماران را از مزایای استفاده از متخصصین طب اورژانس برشمرد و گفت: با استفاده ازمتخصصین طب اورژانس، تشخیص ها دقیق تر و شلوغی اورژانس بیمارستان کمتر شده است.

او خاطر نشان کرد: با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند در حالی که در گذشته برخی از بیماران روزها و حتی هفته ها در اورژانس بلاتکلیف بودند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود۲۰۰ بستری از سوی متخصصین طب اورژانس داریم،خاطر نشان کرد: ۲۶ متخصص طب اورژانس در اورژانس بیمارستان میلاد خدمت رسانی می کنند و ۶ متخصص طب اورژانس در یک روز کاری و سه شیفت(۲۴ ساعت) بیماران را ویزیت می کنند.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا متخصص عفونی مقیم به صورت ۲۴ ساعته در اورژانس بیمارستان میلاد مستقر شده و بیماران مشکوک به کرونا به متخصص عفونی ارجاع می شوند.

غفوریان از استقرار امدادگر در اورژانس بیمارستان خبر داد و گفت: امداد گران بیماران را از درب ورودی اورژانس به واحد تریاژ هدایت می کنند و بعد از تریاژ هم، کمک بهیاران و پرستاران بیماران بد حال را تا قسمت های مربوطه همراهی و هدایت می کنند.

وی استقرار کارمند پذیرش در واحد های بستری اورژانس را اقدام دیگری برای رضایتمندی بیماران دانست و گفت: با این کار از سر درگمی بیماران  و همراهان جلوگیری می شود.

سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد اصلاح فرآیند ها و پروتکل های داخلی درمانی را از دیگر اقدامات انجام شده برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: به طور مثال پیش از این بیماری که با درد سنگ کلیه به اورژانس مراجعه می کرد دردش کنترل و مرخص و به درمانگاه ارولوژی بیمارستان ارجاع می شد اما هم اکنون در صورت اندیکاسیون(الزام پزشکی) از طریق اورژانس بیمارستان با پزشک آنکال مربوطه هماهنگ و بیمار برای درمان قطعی سنگ کلیه بستری می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، غفوریان اظهار کرد: الزام ویزیت حضوری بر بالین بیمارانی که نیاز به مشاوره دارند از سوی پزشکان آنکال (بر اساس اورژانس یا غیر اورژانسی بودن ) در مدت زمان تعریف شده از سوی وزارت بهداشت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات و رضایمندی بیماران در اورژانس بیمارستان میلاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان میلاد سازمان تامین اجتماعی اورژانس بیمارستان میلاد اورژانس بیمارستان تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام