Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو گفت تیمش برابر ساسولو بازی سختی دارد و باید پیروز شوند تا ارزش برد برابر میلان کم نشود

یوونتوس و ساسولو، یکشنبه شب در دیداری حساس در چارچوب هفته هفدهم سری آ ایتالیا مقابل یکدیگر قرار می گیرند؛ دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

طرفداری | به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ساسولو به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو دی زربی مربی خوبی است ساسولو تیمی عالی است. بازیکنان این تیم مدت هاست کنار یکدیگر بازی می کنند. روبرتو دی زربی، سرمربی آن ها در زمینه تسلط به بازی خیلی خوب کار می کند. با دی زربی رابطه خوبی دارم. او هم مثل من اهل برشا است. مسیر مربیگری دی زربی خیلی خوب بوده است و مربی خوب و جوانی است. در تیم های غیر ایتالیایی هم مربیان جوان خوبی هستند که هر کس سبک بازی خودش را دنبال می کند.  بازی سختی در پیش داریم اما باید آن ها را تحت فشار بگذاریم. پیروزی مقابل میلان مهم بود اما ساسولو را نبریم، آن برد به دردمان نمی خورد  مسئولیت هایمان را می دانیم. یوونتوس 9 سال است که قهرمان سری آ می شود و طبیعی است که روی ما فشار باشد. با این حال هنوز میلان را مدعی قهرمانی می دانم زیرا آن ها صدرنشین سری آ هستند. پیروزی مقابل میلان مهم بود و در مقطع مهمی هم به دست آمد اما اگر فردا پیروز نشویم، آن برد چندان به دردمان نخواهد خورد. فرقی ندارد حریف چه تیمی است، باید همیشه برای کسب پیروزی انگیزه مان در بالاترین سطح باشد و باید ببینیم در ماه آوریل کجای جدول هستیم. از تیم خواسته ام به خصوص در اوقاتی که از حریف پیش می افتیم، سطح تمرکز و قدرت ذهنی شان را افزایش دهند. داشتن تمرکز حین پیش بودن از حریف، اهمیت زیادی دارد.  دمیرال و کولوسفسکی می توانند از ابتدا بازی کنند تست های مثبت کرونا روی ما تاثیر می گذارد، درست مثل تاثیری که روی بقیه تیم ها دارد اما نباید چندان به این مسئله فکر کنیم. کیه لینی و دمیرال هر دو وضعیت خوبی دارند. فردا مریح دمیرال می تواند از ابتدا به میدان برود. دمیرال نسبت به کیه لینی آماده است اما جورجو هم می تواند کمک حال تیم باشد. در حال حاضر چهار مدافع در اختیار دارم، به علاوه دی پاردو که می تواند در جناحین بازی کند. در حال حاضر در قرنطینه هستیم و نمی توانیم بازیکن دیگری از تیم جوانان به تیم اصلی اضافه کنیم. کولوسفسکی وضعیت خوبی دارد. شب گذشته به خاطر بازی خوب کولوسفسکی مقابل میلان به او تبریک گفتم. خواهیم دید که کولوسفسکی فردا در ترکیب خواهد بود یا خیر. آلوارو موراتا وضعیت بهتری دارد. فردا صبح خواهیم دید که می توانیم او را در لیست بازی با ساسولو بگذاریم یا نه. برناردسکی بازیکنی مهم و قابل اعتماد است  فدریکو کیه زا؟ در بازی با میلان، او از ناحیه لگن دچار مشکل شد و درخواست تعویض داد اما ریکاوری کرده است. از کیفیت کیه زا متعجب نشدم. من شخصا او را می خواستم چون از کیفیتش آگاه بودم. کیه زا جوان است و می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد. او باید خودش را در هر بازی ثابت کند و بازی او در سن سیرو می تواند نقطه شروع باشد. آرتور ملو؟ او پیش از کریسمس دچار یک کوفتگی شدید شد و استراحت طولانی تری داشت اما او حالا ریکاوری کرده و در شرایط بازی است. او می تواند کنار هر بازیکنی بازی کند و فوتبال را خوب می شناسد. متاسفم که به فدریکو برناردسکی فرصت بازی منظم نداده ام اما او خیلی خوب تمرین می کند و در هر بازی صد درصد توانش را می گذارد. برناردسکی بازیکنی مهم و قابل اعتماد است که می تواند فرصت هایی در ترکیب اصلی داشته باشد.

اخبار داغ 

هادی مهدوی کیا به نمایندگی از برادرش وارد فدراسیون فوتبال شد پشت پرده تاخیر در اعلام نام داور دربی / اصرار شخص بانفوذ بر زاهدی فر دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی زربی کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!