Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در اصفهان افزود: ۱۰ سال قبل ۷۲ کورت اسکواش در استان‌های مختلف وجود داشت و این رقم اکنون به ۱۸۰ کورت رسیده است.

وی با بیان اینکه تعامل با بخش خصوصی برای توسعه ورزش باید جدی گرفته شود, اضافه کرد: افزایش تعداد کورت‌های اسکواش در سراسر کشور با همکاری و مشارکت فعالان اقتصادی با فدراسیون رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون اسکواش با اشاره به اهمیت توجه روزافزون به ورزش همگانی و تشویق بیشتر مردم به روی آوری به این ورزش اضافه کرد: در سال‌های اخیر ۲۵ تفاهمنامه با سایر دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش و شهرداری‌ها برای گسترش اسکواش منعقد شده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان چهار هزار کانون روستایی در سراسر کشور برای توسعه ورزش شناسایی کرده است و ما نیز از این ظرفیت برای آموزش و گسترش اسکواش استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین راکت ساخت داخل در این هفته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا پس از آن به تولید انبوه برسد، گفت: راکت بومی سازی شده بالغ بر یکصد هزار تومان قیمت خواهد داشت در حالی که مشابه خارجی اش بیش از سه میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رییس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه ایران سال آینده میزبان مَستِرز قهرمانی آسیاست، تصریح کرد: اگر ۱۳ کورت در حال ساخت در تهران با هزینه‌ بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تا شهریور ۱۴۰۰ تکمیل نشود این میزبانی از ما گرفته خواهد شد..

سلیمانی در باره مسابقات جهانی سال آینده خاطرنشان کرد: مشکل ما برای برپایی آن رویداد در کشور، حضور ورزشکاران عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و بحرین است زیرا این امر با ایدئولوژی نظام مغایرت دارد، اگرچه برای میزبانی ناامید نخواهیم بود اما می‌توان گفت که بعید است که میزبانی ما پذیرفته شود.

وی با اشاره به فعالیت خوب این رشته در اصفهان اضافه کرد: با برنامه ریزی و ادامه راهبردهای فدراسیون می‌توان همچون سال‌های گذشته اسکواش را در اصفهان توسعه داد.

دست کم ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اختصاصی ایرنا اصفهان فدراسیون اسکواش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اختصاصی ایرنا اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اختصاصی ایرنا اصفهان فدراسیون اسکواش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوکار در ارتباط با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: از سال ۷۸ تاکنون به تعداد نمایندگان مجلس شوراي اسلامي اضافه نشده است و با توجه به  شاخص هاي جمعیت و پراکندگی در حوزه جغرافیایی یک نابرابری در حوزه‌های انتخابیه ایجاد شده است. 
وی ادامه داد: ۵ طرح در مجلس یازدهم در اين زمينه به کمیسیون رسید و در هم ادغام  که  در نهايت مقرر شد با توجه به اینکه ۲۴ سال است نماینده‌ای به تعداد نمایندگان مجلس شورای  اضافه نشده، ۴۰ نفر نماینده به تعداد کلی نمایندگان مجلس اضافه شوند ونهایتا باید  ۲۰ نفر متعلق به حوزه هاي جدید و مستقل و ۲۰ نفر هم به حوزه فعلی  افزوده شوند. 
نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق اين قانون مي بايست در استان یزد در حوزه یزد، اشکذر و زارچ یک نماینده و در حوزه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست یک نماینده دیگر  اضافه می‌شدند که شاخص ما محرومیت، جمعیت و بحث‌های امنیتی و ... بود که براساس اصل ۶۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵  بود. در سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب مطرح کردند "تعیین حوزه‌های انتخابیه بر اساس جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر به گونه‌ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و شناخت مردم از نامزد‌ها فراهم گردد یک اصل است" 
جوکار خاطرنشان کرد: تعیین حوزه انتخابیه بر مبنای جمعیت و مقتضیات مطرح  بود و نکته اساسی اینکه خیلی از حوزه‌ها سهمی در اين مقوله  نداشتند و براساس این شاخص‌ها نماینده‌ای به آنها تعلق نمی‌گرفت و قرار شد کلیات مطرح شود که کلیات رای نیاورد و دولت هم مخالفت کرد و اصل ۷۵ که هزینه برای دولت دارد را د ر اين زمينه مطرح کردند و این طرح مصوب نشد.

و ي ابراز اميدواري کرد: در مجلس دوازدهم این طرح مطرح و این بی عدالتی‌ها رفع شود. 

نمایندگان مجلس با ۹۴ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع، با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت