Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد خوش‌قدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود ضمن بیان اینکه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهر مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: با هماهنگی دادستان از دو کارگاه مذکور بازدید و این باند متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه دو هزار لیتر مشروبات الکلی در شاهرود کشف و ضبط شد، افزود: آرامش و آسایش شهروندان در اولویت و خط قرمز سپاه است لذا با هرگونه مواردی که باعث برهم زدن آن شود برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود بابیان اینکه در این عملیات دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، اضافه کرد: کارگاه‌ها، انبارها و موارد این‌چنینی در تیررس رصد قرار دارد و با هرگونه تخلف اعم از احتکار، قاچاق، تولید مشروبات الکلی و غیره مقابله خواهد شد.

او افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به پلیس ۱۱۰ یا ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه شهرستان در میان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه امینت مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد